مسئولان تلاش کنند جلوی نواقص را در کشور بگیرند

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت در جمع زوجین دانشجو در مشهد مقدس گفت: مسئولین تلاش کنند جلوی نواقص در کشور را بگیرند.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز: آیت الله اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت در جمع زوجین دانشجو شرکت کننده در ازدواج دانشجویی گفت: از اینکه توفیق پیدا کردم امشب در جمع شما جوانان و دانشجویان و در جوار ملکوتی حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا باشم خدارا شاکر هستم.
او افزود: در ایام تبلیغات دهه فجر، هرجا که شورای تبلیغات اسلامی ماموریت بفرستد، حاضر می شوم و از اینکه در شب ۲۲ بهمن در جمع شما آغاز کنندگان زندگی جدید هستم و بسیار خرسندم از اینکه در مرحله ی جدیدی از زندگی مشترکتان حضور دارم که لازم می دانم این ایام خجسته و پیروزی شکوهمند و معجزه آسای انقلاب اسلامی را تبریک بگویم.
آیت الله اختری خاطر نشان کرد: امروز شماها صاحبان اصلی انقلاب، سربازان فداکار این حرکت و موج انقلاب و ادامه دهندگان فجرآفرینان هستید که انشا الله راه شهدا را تداوم دهید.
او تصریح کرد: این انقلاب، انقلاب بزرگی بوده است که شاید شما نتوانید درک کنید چون نمی توانید به یاد بیاورید و خوشحالم که به عنوان یک طلبه از روزهای اول این حرکت عظیم در مسیر بودم و درسال ۱۳۴۲ که خارج از مدرسه ی فیضیه درس می خواندم در آن زمان، بیرون مدرسه فیضیه پر از ماشین های مسلح ارتشی بود که همه جا را فرا گرفته بودند و زمانی که یک ضربه به من اصابت کرد خداراشکر کرد کردم چون آن ضربه اولین حرکت بود که بعد از آن چندین بار در این راه کتک خوردم.
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت گفت: در هیچ دوره ای به جز زمان حضرت محمد، حکومت اسلامی تشکیل نشده است که در زمان حضرت علی نیز حکومت عدل اسلامی شکل گرفت اما به دلیل جنگ های پی در پی حکومت واحدی تشکیل نشد و بعد از آن علوی ها حکومت محدود تشکیل دادند اما حکومت فعلی بر اساس مبانی قرآن و آموزه های دینی شکل گرفته است البته که مشکلات و کمبودهایی وجود دارد و مسولان باید تلاش کنند جلوی نواقص را بگیرند.
او افزود: نظام جمهوری اسلامی ارزشمند است و خیلی از ما قدر این حکومت را نمی دانیم که اقبال گسترده ای در جهان نسبت به اسلام و اهل بیت وجود دارد و ما الآن با ۱۴۴ کشور در ارتباط هستیم که از ابتدای انقلاب تاکنون ۵۰۰ میلیون بر تعداد مسلمانان افزوده شده است.
آیت الله اختری با بیان اینکه رهبر خردمند انقلاب هم فرموده اند آینده ازآن اسلام است تصریح کرد: پیام رهبر انقلاب را خدمت شما قرائت می کنم که آغاز زندگی شما جوانان با دعای خیر مقام معظم رهبری پربرکت گردد که متن پیام رهبری به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
همسری شما جوانان عزیز را که پیوند دل ها و جسم ها وسرنوشت هاست، صمیمانه به همه ی شما فرزندان عزیزم تبریک می گویم.
توصیه می کنم به همسران خودتان مهر بورزید، به آنان وفادار باشید و خویشتن را در سرنوشت یکدیگر شریک بدانید.
از گره افتادن در رشته از زندگی مشترک برحذر باشید و گره های کوچک و بی اهمیت را نادیده بگیرید.
خداوند به شما خوشبختی و شادکامی و اعتلای روحی عطا فرماید و کانون زندگی تان را با فرزندانی تندرست و صالح، گرمی و روشنی ببخشد.
سید علی خامنه ای
آیت الله اختری در بخش پایانی صحبت های خود تاکید کرد: شما جوانان امشب مفتخرید که هم مهمان مقام معظم رهبری و هم مهمان آستان امام رضا هستید که این فرصت را غنیمت بدانید چون ارزشمند است که در این مکان زندگی تان را مستحکم کنید هم چنین آینده ی خود را از خداوند متعال بخواهید و از برکات امام هشتم بهره مند شوید.

کد خبر: 906152

وب گردی

وب گردی