عطرافشانی مزار شهدای شهرستان بوکان به مناسبت دهه مبارک فجر

هیات رئیسه، کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان همراه با مسئولان استانی علیرضا رادفر معاون سیاسی، امنیتی استاندار آذربایجان غربی و شهرستانی و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، در عطرافشانی مزار شهدای به مناسبت دهه مبارک فجر شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز در حاشیه این مراسم معنوی حجت الاسلام و المسلمین سلیم ایمانی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بوکان ضمن تأکید بر ادامه راه شهدای گرانقدر گفت: استقلال و پیشرفت امروز کشور مرهون خون شهدا و جان‌فشانی رزمندگان است، آنچه که به برکت انقلاب اسلامی به دست آمده قابل قیاس با قبل از دوران انقلاب نیست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بوکان افزود: شهدا سرمایه های عزت، افتخار و اقتدار ایران اسلامی هستند، بدون شک اگر ایثار و فداکاری شهیدان نبود امروز ما نیز در این موقعیت ایمن و آسوده قرار نمی گرفتیم بنابراین قدرشناسی از آن بزرگمردان همیشه جاوید وظیفه تک تک آحاد جامعه است.

مراسم غبار روبی مزار شهدا شهرستان بوکان مصادف با اولین سالگرد شهادت انور امینی بود که به دست اشرار مسلح به شهادت رسید.

به گزارش ایسکانیوز، شرکت کنندگان در این آیین با بزرگداشت یاد و خاطره دلاورمردی ها، رشادت ها و جانفشانی های شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با آرمان های شهدا و امام (ره) تجدید پیمان کردند.

در این مراسم نیز حاضرین با نثار فاتحه و اهدای گل، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی در این شهرستان را گرامی داشتند.

کد خبر: 906156

وب گردی

وب گردی