مشارکت مردم نقش اساسی در انسجام ملی دارد

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: حضور و مشارکت مردم در صحنه، نقش اساسی در تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی، شرایط مطلوب تر در فضای داخلی و حفظ یکپارچگی و انسجام ملی دارد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ محمد شریعتمداری امروز (یکشنبه) در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: حضور شکوهمند آحاد مردم جامعه اسلامی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، ضمن مایوس کردن دشمنان نظام اسلامی، بار مسئولیت مسئولان نظام را سنگین تر می کند.
او گفت: امسال با وجود همه مشکلات و گرفتاری های ناشی از فشار نظام سلطه و همچنین برخی مشکلات داخلی، راهپیمایی 22 بهمن ماه بسیار باشکوه تر از سال های پیش برگزار می شود و مردم در آن مشارکت جدی خواهند داشت.
وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: مردم می دانند این حضور و مشارکت عمومی نقش و اثر اساسی در تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی، بهبود روابط ایران با سایر کشورها و ایجاد شرایط مطلوب تر در فضای داخلی، حفظ یکپارچگی و انسجام ملی دارد.
به گفته شریعتمداری، این مهم در نهایت افزایش رفاه عمومی و بهبود سطح معیشت جامعه نسبت به قبل را به دنبال داشته و وظیفه و بار مسئولیت مسئولان را در قبال قدرشناسی فوق العاده مردم افزون خواهد کرد.
آیین گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز یکشنبه در سراسر کشور برگزار می شود.

منبع: ایرنا

402

کد خبر: 906160

وب گردی

وب گردی