22 بهمن فقط یک حرکت تشریفاتی نیست بلکه همراه با خود پیام‌ها و سخن‌ها دارد‌

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: در این روز مردم ایران بر حکومت ستم شاهی پیروز شدند که امر معجزه آسایی بود و 22 بهمن فقط یک حرکت تشریفات نیست بلکه همراه با خود پیام‌ها و سخن‌ها دارد‌.

به گزارش ایسکانیوز حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌ابراهیم رئیسی دقایقی قبل در جمع مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در بیرجند اظهار داشت: دشمن فتنه جدیدی را در حال حاضر ایجاد کرده و آن هم ایجاد یاس و نا امیدی در بین مردم است.

وی با بیان اینکه امروز حضور فرهیختگان و دلدادگان با هر سلیقه و گرایشی را شاهد هستیم که دلداده به انقلاب اسلامی و پایبند به میثاق با ولایت و رهبری هستند، افزود: مردم ایران پایبند میثاق با ولایت و رهبری بوده و تایید کننده آنچه که در این 39 سال از افتخارات و عزت‌ها که ملت ایران آفریده هستند.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه همه روزها روز خدا است اما 22 بهمن یوم‌الله است، بیان کرد: اینکه این روز را یوم‌الله می‌گویند برای جلوه قدرت لایزال الهی است که در این روز به صورت یک معجزه بود.

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: در این روز مردم ایران بر حکومت ستم شاهی پیروز شدند که امر معجزه آسایی بود و 22 بهمن فقط یک حرکت تشریفات نیست بلکه همراه با خود پیام‌ها و سخن‌ها دارد‌. در هر سالی که 22 بهمن را برگزار می‌کنیم و یادآوری پیروزی ملت و جشن فتوحات است که حاصل شده و در سال جاری آنچه حاصل شده برداشتن غده سرطانی بر سر راه بشریت بود که پیروزی بزرگی است.

کد خبر: 906202

وب گردی

وب گردی