احمدی : وحدت کلمه رمز ایستادگی مردم در مقابل دشمنان است

مشاور نهاد ریاست جمهوری تاکید کرد : به اعتقاد من چیزی که در این چهل سال نتوانسته کمر مردم را خم کند باور آنان به دین، رهبری و خود مردم که همان وحدت کلمه است.

علی اصغر احمدی مشاور نهاد ریاست جمهوری در جمع راه پیمایان 22 بهمن در تهران در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز ضمن تبریک این ایام الله به مردم عنوان کرد: انقلاب اسلامی دارای ۳ مولفه بود که شامل رهبری، مردم و اسلام بود که این سه مقوله در ظرفی به نام جمهوری اسلامی رخ داده است .

وی با اشاره به این که در آستانه چهلمین سال انقلاب اسلامی هستیم گفت: رشد جمعیت بیش از دو برابر که از ۳۶ میلیون به ۸۵ میلیون نفر افزایش پیدا کرده است و از زمان ابتدای انقلاب اسلامی از سوی دشمنان انواع و اقسام دشمنی ها را بر بدنه انقلاب اسلامی وارد کرده اند به عنوان مثال جریان منافقین و تروریسم و جنگ تحمیلی از مهم ترین آنهاست.
احمدی از حربه های دشمنان اسلامی به موضوع تحریم اشاره کرد و گفت: این شیطنت ها از ابتدای انقلاب آغاز شد و مردم ما با باورهای خود و اتکا به ۳ مولفه ای که ذکر شد ستون های انقلاب را استوار نگه خواهند داشت.

وی با بیان این که همه ما واقف به وجود مشکلاتی در جامعه هستیم گفت: ما میدانیم که مردم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند که مهم ترین آن مشکلات اقتصادی است ضمن آن که مردم در بسیاری از موارد مانند سیاست های مدیریتی و مسائل اقتصادی نقد دارند و امکان دارد ما نقادی های صریح آن را اعلام کنند؛ همه ما می دانیم که حق با مردم است.
وی اظهار داشت: به اعتقاد من چیزی که در این چهل سال نتوانسته کمر مردم را خم کند باور آنان به دین، رهبری و خود مردم که همان وحدت کلمه است.
اصغری در پایان تاکید کرد: ما باید با نگاهی تیز بینانه از این انقلاب و باورهای دینی خود و نظام جمهوری اسلامی مراقبت کنیم .

کد خبر: 906208

وب گردی

وب گردی