حضور گسترده استادان ، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در راه پیمایی یوم الله 22 بهمن

جمع کثیری از استادان ، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس با اعلام حمایت از انقلاب اسلامی در یک حرکت نمادین با تجمع در این واحد دانشگاهی به سمت محل شروع راه پیمایی حرکت نمودند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز؛ رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با تبریک ،سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ، این روز را نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی برشمرد و افزود:« ما جمع شده ایم تا به میمنت این روز بزرگ، برای تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی ، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری با حضور پر شور خود، وفاداری و دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کنیم
دکتر مهدی باقری افزود : مردم ولایتمدار ایران اسلامی در سال 57 به رهبری بزرگمردی چون امام خمینی «ره» توانستند ریشه ظلم و ستم را کوتاه کرده و با عزم و اراده ای قوی بر تمام تهدیدات دشمن غالب شوند.

این مقام مسؤول شرکت در راهپیمایی 22 بهمن را نشانه اتحاد ، قدرت و همدلی ملت ایران خواند و افزود : سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حالی برگزار می‌شود که نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از حساس‌ترین دوران خود را در عرصه‌های مختلف می گذراند.

وی با اشاره به شکست آمریکا در تحریم علیه ایران و اعتراف دشمنان انقلاب به توانمندیهای بالای نظامی و علمی جوانان غیور کشور و بازگشت مجدد عظمت وبیداری اسلامی به کشور های خاورمیانه ، نگرانی سران صهیونیستی و حامیان منطقه‌ای آن را به دنبال داشته است.

باقری ، کرنش اتحادیه اروپا و مستاصل بودن دولت آمریکا را نشان از قدرت ملت ایران اسلامی دانست که توانسته با پایداری ، قدرت و صبر تمام ابرقدرت های جهان را به زانو در آورد.

گفتنی است بعد از سخنان رییس واحد بندرعباس ، دانشجویان ، استادان و کارکنان یک دل و یک صدا با حضور در راه پیمایی یوم الله 22 بهمن ، با شعار های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل ، نفرت خود را از کشورهای مستبد اعلام کردند و و با گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی با آرمان های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) تجدید میثاق نمودند .

کد خبر: 906219

وب گردی

وب گردی