مدیرعامل ستاد دیه:  جوانان امروز خود را پاسدار انقلاب می دانند

مدیرعامل ستاد مردمی دیه کشور گفت: جوانان خود را پاسدار انقلاب می بینند و نسبت به آن علاقه دارند و اگر هم مشکلی را ببینند، آن را نقد می کنند.

به گزارش ایسکانیوز سید اسدلله جولایی روز یکشنبه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن ، درباره شناخت جوانان امروز از انقلاب گفت: انقلاب اسلامی با مرور تحولات گذشته پربارتر خواهد شد و حالا که 39سال از این پیروزی باشکوه گذشته است، باید به عقب برگردیم و ببینیم از انقلاب چه می خواستیم و اکنون در کجا ایستاده ایم.
وی تاکید کرد: شاید گفته شود چون طیف جوان، زمان انقلاب و حتی جنگ را تجربه نکرده است، نمی تواند شناخت عمیقی نسبت به انقلاب داشته باشد، در حالی که چنین نیست؛ امروز جوانان مطالعات خود را دارند و شاید اطلاعات آنان از جوانان دهه چهل و پنجاه بیشتر و به صورت طبقه بندی تر باشد.

جوانان خود را پاسدار انقلاب می دانند
وی اضافه کرد: اطلاعات در بین جوانان به بهترین شکل ممکن وجود دارد و جوانان بسته های تنظیم شده اطلاعات از انقلاب را در اختیار دارند.
مدیرعامل ستاد دیه کشور با بیان اینکه جوانان می دانند چه چیزی برای انقلاب خوب و چه چیزی برای آن بد است، تصریح کرد: آنان به همین دلیل، خود را پاسدار انقلاب می بینند و نسبت به انقلاب علاقه دارند؛ اگر مشکلاتی هم هست، آن را نقد می کنند.
جولایی اضافه کرد: این جوانان هیچگاه در صدد حذف شخصیت های انقلاب نبودند و به شکل قلبی و عملی در راستای انقلاب حرکت کردند و اگر انتقادی هم دارند بیشتر این انتقادات بجاست و باید موارد را شنید.

خاطره ای از ورود امام به میهن
این عضو قدیمی حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفت و گو با یادآوری خاطرات ورود امام خمینی(ره) به کشور اظهار کرد: عضو کمیته استقبال امام بودم بعد از سخنرانی حضرت امام در بهشت زهر(س)، اتومبیل حضرت امام که ضد گلوله بود، گم می شود و کمیته استقبال با پیگیری آن را پیدا نمی کند و به مدرسه علوی که برای استقرار امام در نظر گرفته شده بود، باز می گردد.
جولایی ادامه داد: دیروقت بود که در مدرسه زده شد؛ بیدار بودم و به اطرافیان گفتم ممکن است حضرت امام باشد ؛ آنها حرف های مرا به شوخی گرفتند و گفتند بخواب. صدای کوبیدن در شدت گرفت، همه خواب بودند، من به سرعت آمدم در را باز کردم و دیدم امام عزیز رحمه الله علیه با مرحوم شهید حاج مهدی عراقی و مرحوم حاج سید احمد آقا پشت در هستند.
این مبارز دوران انقلاب اسلامی اظهار داشت: امام بعد از بهشت زهرا (س)، از آقای ناطق نوری خواسته بود تا او را به بیمارستان برای عیادت مجروحان ببرند و برای همین خودروی امام را گم کرده بودیم.

ایرنا

700

کد خبر: 906221

وب گردی

وب گردی