حضور مردم و دانشجویان در راهپیمایی ۲۲بهمن پرشورتر از سال های گذشته است

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را پرنگ تر از سال های گذشته دانست.

علیرضا فیروزی عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن ها ی اسلامی دانشجویان مستقل در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفتگو با خبرنگار سرویس دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به حضور گسترده دانشگاهیان و مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت : مردم با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند پای آرمان های امام، انقلاب و رهبری هستندو امسال بسیار پرشورتر از سال های گذشته حضور پیداکرده اند.

وی با اشاره به فعالیت های اجتماعی و رسانه ای غرفه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در مسیر راهپیمایی گفت: اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل غرفه ای را مقابل سردر دانشگاه تهران برپا کرده و با استقبال خوب مردم روبرو شده است، در این غرفه علاوه بر نمایش فعالیت های جهادی، خیرخواهانه، اجتماعی و رسانه ای انجمن مستقل، دفتری تدارک دیدهایم که مردم مطالبات خود از مسئولان را در آن می نویسند.

فیروزی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم راهپیمایی خوبی داشته باشیم و مردم یک بار دیگر جواب دندان شکنی به یاوه گویی های معاندین به خصوص آمریکا و اسرائیل دهند و تا آخر پای انقلاب بمانند.

کد خبر: 906223

وب گردی

وب گردی