محمد هاشمی : انقلاب ما عصاره ای از اسلام ناب محمدی است

عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد : رهبری انقلاب به عهده یک عالم مجاهد مبتنی بر مکتب اهل بیت بوده و امام خمینی مبتنی بر این مکتب مردم را به این حضور دعوت می کردند.

محمد هاشمی عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع راه پیمایان 22 بهمن در تهران در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز

اظهارداشت تفاوت انقلاب ما با انقلاب های دیگر در یکسری شاخص های مهم است. نکته نخست این است که رهبری انقلاب به عهده یک عالم مجاهد مبتنی بر مکتب اهل بیت بوده و امام خمینی مبتنی بر این مکتب مردم را به این حضور دعوت می کردند.
وی ادامه داد: نکته دوم خود مردم هستند چرا که مردم در انقلاب با تمام اعتمادی که به امام و اسلام داشتند حضور پیدا کردند و این مهم تربن شاخصه انقلاب است بنابراین این انقلاب انقلابی نبوده که مردم پس از ۳۹ سال خسته شوند.
هاشمی تاکید کرد: در حقیقت این انقلاب مبارزه و‌جهادی بود برای خلاصی از زور و استبداد ،ضمن این که مسائل مادی هم مطرح بوده اما اولویت این مسائل مسائل دینی بوده است.
وی تصریح کرد: چرا که انقلاب ما عصاره ای از اسلام ناب محمدی است. بنابراین شاید ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد اما مردم به خاطر ان دست از انقلاب و مذهب برنمی دارند و به تعبیر من هیچگاه چراغ این انقلاب خاموش نخواهد شد.
وی با اشاره به سخنان اخیرترامپ در خصوص تضعیف ایران و انقلاب گفت: ما الان شاهد این هستیم که ۲۶۰ رسانه خارجی این حضور انقلابی مردم را در سالگرد سی و نهمین سال پیروزی انقلاب مخابره می کنند و این نشات گرفته از بیداری مردم و دشمنی با استکبار جهانی است.

کد خبر: 906240

وب گردی

وب گردی