راهپیمایی 22 بهمن در کمال آرامش و امنیت در حال برگزاری است

فرمانده نیروی انتظامی، وضعیت امنیتی راهپیمایی پرشور 22 بهمن ماه را بسیار مطلوب عنوان کرد و گفت: راهپیمایی با نظم و در کمال آرامش و امنیت در حال برگزاری است و بحمدالله این وضعیت در کل کشور حکمفرماست.

به گزارش ایسکانیوز سردار "حسین اشتری" در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور در جمع خبرنگاران، گفت : پلیس همواره در سراسر کشور در کنار هموطنان عزیز حضور دارد و امیدواریم با هماهنگی های بسیار مطلوبی که میان مردم و پلیس وجود دارد، مشکلی پیش نیاید.

فرمانده ناجا تصریح کرد: راهپیمایی با نظم و در کمال آرامش و امنیت در حال برگزاری است و بحمدالله این وضعیت در کل کشور حکمفرماست.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره تحرکات امنیتی خنثی شده، افزود: الحمدلله مورد خاصی نبوده البته در جداره مرزی کشور، مرزبانان سبب خنثی شدن یک سری تحرکات دشمن شده اند .

فرمانده ناجا در خاتمه گفت: فرماندهان پلیس، معاونت ها و یگان های ناجا همگی در آماده باش هستند و حضور پرشور مردم در راهپیمایی باعث دلگرمی دوستداران انقلاب اسلامی شده؛ "همدلی، هماهنگی و بیعت مجدد با آرمان های انقلاب اسلامی" شعار هموطنان عزیز در این مراسم ملی است.

پایگاه خبری پلیس

700

کد خبر: 906257

وب گردی

وب گردی