تیلرسون به فلسطین سفر می کند

رسانه‌های صهیونیستی روز یکشنبه گزارش داده‌اند وزیر خارجه آمریکا ممکن است در بحبوحه شدت گرفتن تنش‌ها در منطقه به فلسطین اشغالی سفر کند.

به گزارش ایسکانیوز، «رکس تیلرسون»، وزیر خارجه آمریکا ممکن است در بحبوحه شدت گرفتن تنش‌ها در منطقه، در سفری غیرمنتظره به فلسطین اشغالی برود.

صبح شنبه ۲۱ بهمن (۱۰ فوریه)، رسانه‌های اسرائیلی مدعی ورود یک پهپاد ایرانی به حریم هوایی فلسطین اشغالی شدند. آویخای ادرعی سخنگوی عربی‌زبان ارتش رژیم صهیونیستی با اعلام این خبر، گفت که یک بالگرد اسرائیلی این پهپاد را ساقط کرده است.

دقایقی بعد ادرعی از دو خلبان اسرائیلی خبر داد که مجبور شده‌اند جنگنده اف-۱۶خود را در آسمان جولان اشغالی ترک کنند تا جان خود را نجات بدهند. لحظاتی بعد روشن شد که پدافند هوایی ارتش سوریه با تجاوز این جنگنده مقابله کرده و موفق شده آن را با موشک بزند. اسرائیلی‌ها ساعاتی بعد، نوع موشک‌ها را از سامانه «اس.200» اعلام کردند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد که «دشمن اسرائیلی بامداد امروز اقدام به تجاوز به یکی از مقرهای نظامی در منطقه میانی (کشور) کرد و پدافند هوایی سوریه با آن مقابله و بیش از یک پرنده را هدف قرار داده است».

کد خبر: 906325

وب گردی

وب گردی