طرحی که مشکل ترافیک ایلام را حل می کند کلید خورد

شهردار ایلام در آیین کلنگ زنی پروژه بزرگ تقاطع غیر هم‌سطح رسالت ایلام-آیت الله حیدری گفت: این پروژه بزرگ غیر هم سطح ۸۰ میلیارد ریال اعتبار و در فرجه۱۲ ماهه به اجرا درمی‌آید.

به گزارش ایسکانیوز، طالب صادقیان در مراسم کلنگ زنی تقاطع غیر هم‌سطح رسالت ایلام- آیت الله حیدری که با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام و جمعی از مسئولان استان برگزار شد اظهار داشت: این طرح یکی از طرح‌های بزرگ استان ایلام است که در رفع مشکل ترافیک ایلام بسیار مهم و اثرگذار است.

شهردار ایلام با بیان اینکه، اجرای این طرح بااعتباری بالغ‌بر 80 میلیارد ریال و زمان اجرای 12 ماهه آغاز می‌شود.

صادقیان بیان کرد: زیرگذر رسالت به طول 430 متر از اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام واقع در خیابان آیت اله حیدری تا روبروی شرکت مخابرات و جهاد کشاورزی ایلام ادامه دارد.

وی ترافیک در این محدوده را یک مشکل اساسی دانست و افزود: امید است با آغاز عملیات این پروژه این مشکلات برطرف شود.

شهردار ایلام به ترافیک ایلام که یکی از معضلات شهر ایلام است اشاره و بیان کرد: امروز به میمنت ایام خجسته علاوه بر کلنگ زنی تقاطع غیرهم سطح رسالت- آیت الله حیدری، پارک زندگی و همچنین المان خبرنگار و گل نرگس میادین و بلوارهای خبرنگار و گل نرگس نیز مورد بهره برداری قرار می گیرند.

صادقیان تاکید کرد وگفت: خدمت بی منت به شهروندان ایلامی، توزیع خدمات به عدالت و برای همه مناطق شهری به صورت یکسان و زیبا سازی مبلمان شهری و منظره بصری و تلاش در جهت بازسازی زیر ساخت ها و متناسب سازی آنان با نیاز امروز ایلام هدف اصلی اجرای طرح ها و ارائه خدمات شهرداری ایلام است.

900/900

کد خبر: 906371

وب گردی

وب گردی