مقایسه کنید و سپس دوربین مناسب خودتان را بخرید

در دورانی زندگی می کنیم که ثبت لحظات تلخ و شیرین زندگی جزئی از زندگی ماست. عکاس و صنعت آن گذشته را جاودان می کند و هر چه با کیفیت تر ما را یادآوری می کند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ مجموعه دیدنگار در ادامه یادداشتی درباره دوربین مناسب و شرایط استاندارد آن مطرح کرده که در ادامه آمده است:

با عکس ها، گذر عمرمان را به تماشا می نشینیم و هر کسی مدتی را غرق در جادوی آن لحظه هایی که دیگر وجود ندارد، تاریخچه اش را مرور می کند و حال و هواهای متفاوتی را با هر عکس برای خودش زنده می کند. دوربین عکاسی، انواع جذابیت های طبیعی، یا ساخته بشر، و واقعیت های اجتماعی بشر را ثبت و قابل تماشا می کند. با این دید، عکاسی و دوربین که این امکان را فراهم می کند تا بتوانیم جلوه های گوناگون زندگی فردی و اجتماعی مان را به تصویر بکشیم، از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

انواع کاربردها، تنوع ادوات و تجهیزات و سرعت آفرینش و دگرگونی تکنولوژی ها و ابزارهای جدید، و موارد به روز شدن این ابزارها، همه و همه شرایطی را به وجود آورده اند که تصمیم گیری برای انتخاب دوربین را سخت تر کرده است.

هم پای رشد تکنیک ها و هنر عکاسی، و شاید جلوتر از آن، تکنولوژی دوربین و امکانات ثبت عکس هم رشد کرده است. گریزی نیست که در این مورد هم بهتر است که به متخصص مراجعه کنیم. همه ما برای اینکه بتوانیم درباره خرید دوربین عکاسی و لوازم آن بهترین تصمیم را بگیریم، می بایست به سراغ مجموعه هایی متخصص دوربین، امین و صادق برویم. مواردی که در خرید دوربین اهمیت دارند در ادامه آمده است: ارائه محصول اصلی، قیمت مناسب، ارائه تضمین های لازم به مشتری، مشاوره مناسب در هنگام خرید به مشتری و همچنین اگر دوربین مشتری به مشکلی خورد در کوتاه ترین زمان ممکن و به بهترین نحو آن را تعمیر و در اختیار مشتری قرار دهد.

درباره دیدنگار

بازرگانی دیدنگار سال هاست در زمینه واردات و توزیع انواع دوربین عکاسی و لوازم حرفه ای و نیز مشاوره های قبل از فروش، آموزش های حین استفاده از دوربین و خدمات پس از فروش فعالیت می کند، بدین منظور سازمان فروش خود را به نحوی بهینه کرده است که مشتری قبل از خرید دوربین از طریق سایت www.DidNegar.com ، صفحات اجتماعی (تلگرام، اینستاگرام و...)، خبرنامه دیدنگار و جزوات و کاتالوگ های نوشتاری اطلاعات کاملی در مورد دوربین های عکاسی و فیلمبرداری کسب کند، پس از آن در طی فرایند خرید همیشه در کنار مشتری هستیم و سعی می کنیم تا بهترین مشاوره های فروش را به مشتری ارائه دهیم.

تجربه نشان داده است در این بخش از برنامة خرید، معمولاً مشتریان دچار سردرگمی می شوند و تصمیم گیری بسیار دشوار می شود، سعی می کنیم در این بخش در کنار مشتری باشیم و ضمن ارائه مشاوره های لازم، لوازم عکاسی اصلی و ضروری مشتری را به آنها ارائه کنیم. عرضة مارک های دوربین با کیفیت، و اصلی بودن کالاها و لوازم عکاسی دوربین نیز در این حوزه بسیار مهم است که مشتری باید به آن توجه کند و ما نیز حساسیت مشتری را درک می کنیم و سعی داریم به این خواسته آنها توجه کنیم.

نهایتاً مشتری در حین استفاده از دوربین عکاسی همواره نیاز به مشاوره و راهنمایی دارد که تمام تلاشمان این است که از طریق آموزش منوهای دوربین و نیز عکاسی در حوزه های مختلف آموزش های کافی و لازم به مشتریان خود ارائه نماییم. اعتقاد قلبی و راسخ ما این است که فروش نقطه انتهایی خرید دوربین نیست و با خرید دوربین توسط مشتری شراکت مادام العمر با مشتری آغاز شده است. به همین منظور کالاهای دیدنگار با گارانتی های 2ساله و بیمه 15 ماهه به مشتری ارائه می گردد و گارانتی دوربین جز در موارد سرقت تمامی نقصانهای ایجاد شده برای دوربین را تحت پوشش قرار می دهد.

دوره ها و کلاس های آموزشی

آموزش، مبنای توسعه هر نوع کسب و کاری است و به ویژه در کسب و کار لوازم مربوط به عکاسی که آمیزه ای از علم و هنر است ضرورت توجه به آن را دوچندان می نماید. طبیعی است آن آموزشی کاربردی و مناسب است که تنها مبتنی بر شرایط آکادمیک و دانشگاهی نباشد و فراگیرنده را در فضای عملی و میدان عمل عکاسی متبحر نماید، با توجه به ضرورت این موضوع بخش آموزش دیدنگار با برگزاری کارگاه های آموزشی انفرادی و گروهی، ورکشاپ ها و تورهای گردشگری سعی در توانمندسازی عکاس و فیلمبردار کرده و فیلم ها و محتواهای تولید شده نیز در راستای همین ماموریت دیدنگار طراحی و راه اندازی شده است.

گالری فروش آثار دیدنگار(عکس مهم است)

به منظور افزایش توانمندی های عکاسان و نیز ایجاد فضای کسب و کار برای عکاسان، بازرگانی دیدنگار گالری فروش آثار عکاسی را بدون هیچگونه چشمداشتی و تنها به منظور ایجاد زمینه تعامل بین مشتریان و عکاسان فراهم کرده است. در این گالری عکاسان می توانند هنرشان را به نمایش گذاشته و خریداران عکس ها نیز در یک فضای بی واسطه عکس ها را از عکاس خریداری کنند. ضمن اینکه به منظور ایجاد انگیزه بصورت ماهیانه و سالانه مسابقاتی را بین عکاسان برگزار می کند.

شرایط واقعی خرید دوربین

غیر از فضای مجازی، مشتری با دیدنگار می تواند شرایط واقعی خرید را تجربه کند چرا که مشتری می تواند به فروشگاه دیدنگار در سطح شهر مراجعه کرده و پس از رویت کالا، نسبت به خرید اقدامات بعدی را انجام دهد. ضمنا به مشتریان محترم توصیه می کنیم قبل از خرید دوربین، راهنمای جامع خرید دوربین عکاسی که توسط دیدنگار تهیه شده است، مطالعه کنید. این ایبوک اطلاعات مفیدی در مورد دوربین های کانن و نیکون، دوربین خانگی(کامپکت)، دوربین dslr و SLR، دوربین حرفه ای، دوربین بدون آینه، انواع لنز، لوازم عکاسی مورد نیاز دوربین، ادیت فیلم و بهترین مکان های کسب اطلاعات در مورد خرید دوربین را در اختیار شما قرار می دهد.

باور داریم که می توانیم و مشتاقیم آنچه را که شما نیاز دارید با عالی ترین کیفیت ارائه کنیم.

401

کد خبر: 906376

وب گردی

وب گردی