الدحیل صفر - ذوب آهن یک / کی روش باز هم محبوب قلعه نویی شد

نیمه اول این دیدار با حساب یک بر صفر به سود ذوب به پایان رسید؛ کی روش استنلی زننده تنها گل نماینده کشورمان در نیمه اول بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، ذوب آهن که پس از کنار گذاشته شدن نفت تهران به جای این تیم به لیگ قهرمانان آسیا رفته این رقابت ها را در حالی آغاز می کند که در بهترین فرم خود طی این فصل قرار دارد و یکی از نمایندگان پر امید کشورمان در این رقابت ها به شمار می رود. ذوب آهن باید در اولین گام در برابر الدحیل تیم متمول قطری که فصل گذشته با نام لخویا در برابر پرسپولیس تن به شکست داد قرار بگیرد.


هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2018، دوشنبه 23/11/96، ساعت 16:45، ورزشگاه عبداله بن خلیفه


الدحیل قطر:

کلود امین

محمد موسی

لوکاس مندز

بسام هشام

کریم بوضیاف

علی عفیف

مراد ناجی

نام تائه هی

علی المعز

یوسف المساکنی

یوسف العربی

سرمربی: جمال بلماضی

ذوب آهن ایران:

رشید مظاهری

خالد شفیعی

وحید محمدزاده

میلاد فخرالدینی

حمید بوحمدان

جرج ولسیانی

قاسم حدادیفر

سیدمحمدرضا حسینی

بختیار رحمانی

مرتضی تبریزی

کی روش استنلی

سرمربی: امیر قلعه نویی

شرح گل:


الدحیل 0 ذوب آهن 1(دقیقه 13، استنلی کی‌روش):حرکت تند و تیز ذوبی ها بازیکنان قطری را غافلگیر کرد و ارسال بلند هافبک ذوبی ها با چند ضربه سر به تبریزی رسید و او نیز با ضربه سر تیرک دروازه الدحیل را به لرزه درآورد و توپ بازگشتی را نیز استنلی کی‌روش موفق شد با ضربه ای سر و شیرجه ای دروازه حریف را باز کند.

دقایق حساس:

دقیقه 5: شوت قدرتمند عفیف بازیکن تیم الدحیل با فاصله از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 14: یک دقیقه پس از گلزنی ذوبی ها حمله سریع قطری ها انجام گرفت اما ضربه ارسالی این تیم با ضربه سر کی روش از روی دروازه ذوبی ها دور شد.
دقیقه 18: خطای بوحمدان، چسبیده به محوطه جریمه یک ضربه ایستگاهی به الدحیل داد. ضربه فنی بازیکن قرمز پوش از این ضربه ایستگاهی دروازه ذوبی ها را به شدت با خطر روبرو کرد اما واکنش استثنایی رشید مظاهری مانع از ورود توپ به دروازه خودی شد.
دقیقه 22: یک موقعیت دیگری برای ذوبی ها در این دقیقه شکل گرفت اما ضربه خوب کی روش با واکنش امین لکومته مهار شد.

٦٠٦

کد خبر: 906438

وب گردی

وب گردی