پایان تور ایرانگردی کی‌روش/ سرمربی همچنان بی‌توجه به لیگ

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان مدت‌ها بود خارج از ایران به سر می‌برد و زمانی هم که به ایران بازگشت بی‌توجه به بازی‌های مهم لیگ برتر، راهی شهرهای مختلف ایران از جمله مشهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، کارلوس کی‌روش پس از تعطیلات طولانی مدت سرانجام در محل تمرینات تیم ملی فوتبال آفتابی شد و بازیکنانش را زیر نظر گرفت.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان مدت‌ها بود خارج از ایران به سر می‌برد و زمانی هم که به ایران بازگشت بی‌توجه به بازی‌های مهم لیگ برتر، راهی شهرهای مختلف ایران از جمله مشهد شد و در همایش‌های علمی و تبلیغاتی شرکت کرد.

کی‌روش در مدت 7 سال حضور در ایران، به جز معدود دیدارهای ورزشگاه آزادی، تنها 2 بار در اصفهان، بازی‌های لیگ را تماشا کرده و بقیه سفرهایش غیر کاری بوده است. حتی سفر سال گذشته سرمربی تیم ملی به تبریز با دعوت مالک متمول باشگاه گسترش فولاد صورت گرفت و باز هم خبری از تماشای بازی برای کشف پدیده و زیر نظر گرفتن عملکرد ستاره‌های لیگ نبود.

باید دید کی‌روش حداقل برای تماشای دربی 86 لیگ برتر که شاید تکلیف قهرمانی زودهنگام پرسپولیس را مشخص کند، به ورزشگاه می‌رود یا باز هم ترجیح می‌دهد به همایش یک بانک خصوصی برود!

604

کد خبر: 906439

وب گردی

وب گردی