ظن پلیس به پلاک مخدوش ، سارقان خودرو را گرفتار کرد

رئیس کلانتری ۱۵۸ کیانشهر، ضمن اشاره به دستگیری دو سارق خودرو در بزرگراه بعثت، گفت: ظن پلیس به پلاک مخدوش خودرو، این سارقان را گرفتار قانون کرد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ "سید امین موسوی پور"، به تشریح جزییات این خبر پرداخت و گفت: ظهر روز گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در بزرگراه بعثت بودند که مشخصات مخدوش یک خودروی سواری توجه آنها را جلب کرده و برای بررسی موضوع، مشخصات خودرو را از مرکز کنترل پلیس پایتخت استعلام کردند.
وی افزود: در استعلامات انجام شده مشخص شد که خودروی مذکور ساعتی پیش از همان محدوده به سرقت رفته است و در حال حاضر تیمی از ماموران انتظامی در تعقیب سارق یا سارقان آن هستند.
این مقام انتظامی گفت: زمانی که مشخص شد این خودرو مسروقه است، ماموران به سرنشینان دستور توقف دادند اما راننده به جای تمکین به دستور پلیس بر سرعت خود افزوده و سعی کرد از محل متواری شود که این اقدام به تعقیب آنها منجر شد.
رئیس کلانتری 158، گفت: این تعقیب و گریز مدتی ادامه یافت تا این که در نهایت خودرو متوقف و هر دو سرنشین آ ن بازداشت و برای تحقیقات به کلانتری منتقل شدند که طی بازجویی های انجام شده به سرقت خودرو اعتراف کردند.
سرهنگ موسوی پور، در پایان تصریح کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

پایگاه خبری پلیس

705

کد خبر: 906527

وب گردی

وب گردی