بازداشت سارق به جرم دستبرد به ساختمان های نیمه ساز

رئیس کلانتری ۱۴۱ شهرک راه آهن، با اشاره به دستگیری یک سارق که به ساختمان های نیمه کار دستبرد می زد، گفت: این متهم در بازجویی های انجام شده به چهار فقره سرقت به این شکل و شیوه اعتراف کرد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ "عظیم شبی پور"، به تشریح این خبر پرداخت و گفت: عصر روز گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده بلوار کاج بودند که فردی به آنها مراجعه و اظهار داشت که نگهبان یک مجتمع ساختمانی نیمه ساز است و فردی را در حال باز کردن قالب های ستونی این پروژه دیده و برای دستگیری وی از پلیس کمک خواست.
این مقام انتظامی، عنوان داشت: بلافاصله ماموران به محلی که نگهبان مذکور اشاره کرده بود، اعزام شدند و فرد مذکور را در حال سرقت قالب های بتونی و فلزی مجتمع مذکور مشاهده کردند و برای دستگیری وی وارد عمل شدند.
وی افزود: متهم به محض دیدن ماموران، تجهیزات همراهش را رها کرده و از محل متواری شد اما این فرار چند دقیقه ای بیش طول نکشید و در نهایت چند متر آنطرف تر، بازداشت و برای تحقیقات به همراه نگهبان مجتمع به کلانتری منتقل شد.
رئیس کلانتری 141، اظهار کرد: متهم در بازجویی های انجام شده ضمن اعتراف به جرم خود مبنی بر سرقت تجهیزات ساختمانی و قالب های بتونی و فلزی از ساختمان های نیمه کاره، به چهار فقره سابقه سرقت به این روش اقرار کرد و در بازرسی از خودروی وی که در محل بود، تعدادی تجهیزات ساختمانی مسروقه کشف شد.
سرهنگ شبی پور، در پایان تصریح کرد: متهم پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

پایگاه خبری پلیس،

705

کد خبر: 906532

وب گردی

وب گردی