انهدام باند سرقت در جمهوری

رئیس کلانتری 148 انقلاب، با اشاره به دستگیری دو سارق لوازم داخلی خودرو در محدوده جمهوری، گفت: این متهمان، هنگام ارتکاب جرم شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "پیمان لطیفی"، به تشریح این خبر پرداخت و گفت: با ارایه چند شکایت از سوی شهروندان ساکن محدوده جمهوری و انقلاب، در خصوص سرقت هایی از داخل خودرو هایشان، پرونده ای در کلانتری تشکیل و تیم های عملیاتی برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان اقدامات خود را آغاز کردند.
وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد که این سرقت ها از سوی دو سارق حرفه ای صورت گرفته و هر بار این متهمان با خم کردن در خودروهایی که سیستم ایمنی مناسبی ندارند، اقدام به سرقت لوازم داخلی و قطعات خودرو می کند.
سرهنگ لطیفی، تصریح کرد: با به دست آمدن این اطلاعات، گشتزنی های هدفمند گشت های کلانتری بیشتر شده و مناطقی که سابقه سرقت داشت تحت کنترل و نظارت بیشتر قرار گرفت که این اقدام شب گذشته نتیجه داده و ماموران دو سارق را در حال سرقت دو خودرو در محدوده خیابان جمهوری مشاهده و تحت تعقیب قرار دادند.
رئیس کلانتری 148، عنوان داشت: این سارقان پس از چند دقیقه تعقیب و گریز، دستگیر و به کلانتری منتقل شدند و تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف کردند.
به این ترتیب با تکمیل پرونده، اینمتهمان به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل و در بازرسی از وسایل آنها نیز تعدادی لوازم مسروقه از جمله لپ تاپ، گوشی تلفن همراه، تعدادی مدارک شناسایی و هویتی مسروقه کشف و ضبط شد.

705

کد خبر: 906538

وب گردی

وب گردی