برانکو: پرسپولیس باید برنده شود چه در ایران و چه در خارج/ مقابل نسف‌قارشی نباید غافلگیر شویم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی اول همیشه سخت است و باید برای بازی فردا مقابل نسف‌قارشی تمرکز بالایی داشته باشیم تا غافلگیر نشویم.

به گزارش ایسکانیوز ، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نسف‌قارشی ازبکستان گفت: شما خبرنگاران هم مشتاق هستید بازی‌های آسیایی شروع شود و باید بگویم بازی کردن در رقابت‌های آسیایی یک افتخار بزرگ است. از طرف دیگر خوشحال هستیم که مقابل هوادارانمان بازی می‌کنیم.

وی ادامه داد: مطمئناً حمایت بی‌دریغ هواداران که همیشه یار دوازدهم ما هستند به تیم پرسپولیس خیلی کمک کرده است، همیشه بازی اول سخت است و باید به جرأت بگویم تیمی که اولین بازی‌اش در خانه است و یا شانس برنده شدنش بسیار بالاست همیشه بازی سختی را در پیش رو دارد. ما به حریف احترام می‌گذاریم اما باید بگویم ما در تهران بازی می‌کنیم باید از امتیاز میزبانی‌مان استفاده کنیم. همچنین در حال حاضر در جدول ایران اول هستیم و در سال گذشته تا نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان حاضر بودیم، دوست داریم که برنده از زمین خارج شویم چه در ایران بازی کنیم و چه در خارج از ایران، باید برای برد به میدان برویم.

وی افزود: اولین بازی همیشه سرنوشت‌ساز و سخت است و معمولاً با غافلگیری همراه است ما باید با تمرکز بیشتری کار کنیم، من دو بازی نسف‌قارشی را مقابل الفیصلی و پاختاکور دیدم، در ۵ بازی اخیر آنها ۴ بازی را برده‌اند و فقط یک بازی باختند. از این تیم کولی‌کو که در لیگ کرواسی بازی می‌کرده و دراگان که هموطن من است را می‌شناسم اما انتظار یک بازی خوب از تیم نسف‌قارشی را دارم و اینکه آنها خوب سازماندهی می‌شوند. ما مقابل یکی از ۴ تیم برتر ازبکستان بازی داریم. درباره تیم خودمان هم باید بگویم که همه آماده هستند و در رقابت برای تیم اصلی قرار دارند. احتمالاً فردا هوا بارانی باشد و ما باید آمادگی این شرایط را داشته باشیم مهم است که فردا بازی را خوب شروع کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه گفت: باید یادآوری‌ای کنم با توجه به اینکه لیگ قهرمانان از امروز شروع می‌شود آرزوی موفقیت برای تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان مثل ذوب‌آهن، تراکتور، استقلال دارم و امیدوارم نتایج خوبی را کسب کنند و نسبت به سال گذشته بهتر ظاهر شوند.

وی در ادامه گفت: هواداران پرسپولیس بسیار عالی هستند و همیشه ما را حمایت کرده‌اند. من از زمانی که چه به عنوان سرمربی تیم ملی ایران و چه به عنوان سرمربی پرسپولیس در ایران بودم هیچ‌وقت شاهد نبودم که هواداران ایرانی بخواهند جّو را خراب کنند، همیشه با فرهنگ نشان دادند که چه اصالتی دارند و همیشه تیم محبوب خودشان را تشویق کردند. امیدوارم فردا با پیروزی مقابل نسف‌قارشی جشن خوبی در آزادی بگیریم و دل هواداران پرشور پرسپولیس را شاد کنیم.

برانکو افزود: ما نسف‌قارشی را آنالیز کردیم و امروز هم جلسه فنی با بازیکنانمان داریم و نکات لازم را به آنها اعلام خواهیم اما طبیعی است که بازیکنان در زمین تعیین کننده هستند البته مربی حریف هم حتماً تیم ما را آنالیز کرده است اما در زمین این بازیکنان تاثیرگذارند، من به بازیکنانم اعتماد دارم و آنها به من خوش‌بینی می‌دهند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تجربیات فصل گذشته لیگ قهرمانان اظهارداشت: تجربیات لیگ قهرمانان را نمی‌توان ارزش‌گذاری کرد چرا که بسیار مهم است البته من پیش از این تجربه حضور در لیگ‌های اروپایی و حتی لیگ قهرمانان آسیا را داشتم اما مهم‌ترین موضوع اعتماد به‌نفس بازیکنان است که در همه بازی‌ها نشان دادند تیمی قوی‌تر از ما وجود ندارد و می‌تواند نتایج متفاوتی باشد اما تجربیات سال گذشته برای ما یک امتیاز به حساب می‌آید. درباره مسائل روحی هم نیازی نیست که حرف بزنم چرا که حضور در لیگ قهرمانان آسیا بالاترین انگیزه است.

602

کد خبر: 906561

وب گردی

وب گردی