کریمی: آشنایی با قوانین جدید راکت بال ایران را دگرگون خواهد کرد

رییس کمیته راکتبال و ملی پوش سابق اسکواش گفت: برای اولین بار است که مربی خارجی برای آموزش به ایران می آید.

سیمین کریمی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز در خصوص شرایط راکت بال بانوان عنوان کرد: در حال حاضر لیگ ما آغاز به کار کرده است، باشگاه ما سه دوره در این مسابقات حضور نداشت اما امسال با سه تیم به میادین آمده است. به طوری کلی هفت تیم در این دوره شرکت کرده اند و رقابت های با کیفیتی را نسبت به سال های گذشته شاهد هستیم. بیشتر بازیکنان شاغل در لیگ، رنکینگ جهانی دارند و همین امر باعث شده لیگ ما با شرایط بهتری پیگیری شود.

وی ادامه داد: ما برای پیشرفت ورزش راکت بال در ایران برنامه هایی پیش رو داریم. 7 تا 11 اسفند ماه مدرس خارجی برای بالا بردن سطح دانش مربیان و داوران به ایران می آید و کلاس هایی را برگزار می کند. این اتفاق برای اولین بار است رخ می دهد و خیلی می تواند به پیشرفت این رشته ورزشی کمک کند. آشنایی با قوانین روز می تواند راکت بال ایران را متحول کند.

ملی پوش سابق اسکواش در خصوص وضعیت فعلی این رشته ورزشی اظهار داشت: اسکواش ایران در بخش بانوان پیشرفت خوبی داشته است؛ امیدوارم بتوانند در عرصه های ملی دیده شوند و روز به روز شاهد پیشرفت آن ها باشیم. همچنین از سال آینده و حضور مربی حرفه ای برای آموزش بتوانیم راکت بال را در سطح ملی دنبال کنیم.

601

کد خبر: 906598

وب گردی

وب گردی