الدحیل ٣ - ذوب آهن یک/ شکست سنگین ذوب آهن در اولین گام

الدحیل در نیمه دوم با یک بازی حساب شده موفق شد با نتیجه سه بر یک نماینده کشورمان را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی الیکانیوز، در حالی که ذوب آهن نیمه اول این بازی را کاملا حساب شده کار کرده بود و با برتری یک گله گام به نیمه دوم گذاشته بود در نیمه دوم افت کرد و دروازه خود را سه بار باز شده دید تا شاگردان قلعه نویی اولین دیدار خود رابا شکست به پایان برسانند.


هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2018، دوشنبه 23/11/96، ساعت 16:45، ورزشگاه عبداله بن خلیفه

داور: ساتو ریوجی(ژاپن) کمک ها: ساچارا تورو، یاماتوشی هیروشی (ژاپن)

الدحیل قطر:

کلود امین

محمد موسی

لوکاس مندز

بسام هشام

کریم بوضیاف(31 سلطان البرک)

علی عفیف

مراد ناجی

نام تائه هی

علی المعز

یوسف المساکنی

یوسف العربی

سرمربی: جمال بلماضی

ذوب آهن ایران:

رشید مظاهری

خالد شفیعی

وحید محمدزاده

میلاد فخرالدینی

حمید بوحمدان

جرج ولسیانی

قاسم حدادیفر

سیدمحمدرضا حسینی

بختیار رحمانی

مرتضی تبریزی

کی روش استنلی

سرمربی: امیر قلعه نویی

کارت زرد:

بسام هشام(3+45) از الدحیل
استنلی کی‌روش(4) از ذوب آهن

شرح گل:


الدحیل 0 ذوب آهن 1(دقیقه 13، استنلی کی‌روش):حرکت تند و تیز ذوبی ها بازیکنان قطری را غافلگیر کرد و ارسال بلند هافبک ذوبی ها با چند ضربه سر به تبریزی رسید و او نیز با ضربه سر تیرک دروازه الدحیل را به لرزه درآورد و توپ بازگشتی را نیز استنلی کی‌روش موفق شد با ضربه ای سر و شیرجه ای دروازه حریف را باز کند.

الدحیل 1 ذوب آهن 1(74، کریم بودیاف): فشار بیش از حد قطری ها بالاخره در این دقیقه نتیجه داد شوت محکم مساکنی به زیبایی توسط مظاهری دفع شد اما ضربه ریباند را بودیاف تبدیل به گل کرد. گلی که با اشتباه محرز مدافعان ذوب آهن به حریف تقدیم شد.


الدحیل 2 ذوب آهن 1(76، کریم بودیاف): تنها دو دقیقه پس از باز شدن دروازه ذوبی ها، یک ارسال دیگر بازهم با تعلل بازیکنان ذوب آهن به بودیاف رسید تا او با پروازی بلند توپ را با ضربه سر وارد دروازه ذوبی ها کند.

دقایق حساس:

دقیقه 5: شوت قدرتمند عفیف بازیکن تیم الدحیل با فاصله از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 14: یک دقیقه پس از گلزنی ذوبی ها حمله سریع قطری ها انجام گرفت اما ضربه ارسالی این تیم با ضربه سر کی روش از روی دروازه ذوبی ها دور شد.
دقیقه 18: خطای بوحمدان، چسبیده به محوطه جریمه یک ضربه ایستگاهی به الدحیل داد. ضربه فنی بازیکن قرمز پوش از این ضربه ایستگاهی دروازه ذوبی ها را به شدت با خطر روبرو کرد اما واکنش استثنایی رشید مظاهری مانع از ورود توپ به دروازه خودی شد.
دقیقه 22: یک موقعیت دیگری برای ذوبی ها در این دقیقه شکل گرفت اما ضربه خوب کی روش با واکنش امین لکومته مهار شد.

دقیقه 36: ارسال مراد ناجی از کناره چپ خط دفاعی ذوبی ها با ضربه سر خطرناک یوسف العربی دروازه ایرانی ها را تهدید کرد اما این توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 46: اولین حمله بازی در نیمه دوم توسط ذوبی ها شکل گرفت اما پرتاب بلند اوت توسط خالد شفیعی و ضربه سر وحیدزاده توسط مدافعان قطری دفع شد.

دقیقه 53: فشار قطری ها با یک شوت خطرناک دروازه ذوبی ها را به خطر انداخت اما با وجود به زمین خوردن توپ، گلر ملی پوش ذوبی ها باز هم با یک واکنش دیدنی و به موقع دیگر، توپ را به کرنر فرستاد.
دقیقه 56: حمله ذوبی ها در حالی که پس از برخورد به دست مدافع الدحیل مشکوک به پنالتی بود با شوت محکم حسینی دروازه حریف را تهدید کرد اما این ضربه از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 70: حرکت تند و تیز الدحیلی ها که در این دقایق روی دروازه ذوبی ها خیمه زده اند چیزی نمانده بود تا دروازه ذوبی ها را باز کند اما این توپ راهی به دروازه این تیم نیافت.

٦٠٦

کد خبر: 906659

وب گردی

وب گردی