استخدام دکتر خاص برای بازیکن استقلال/ادامه درمان در تهران!

قرار است نمایندگان باشگاه استقلال پس از بازگشت این تیم از قطر به بوشهر بروند تا وضعیت انتقال مهدی قائدی به تهران را مشخص کنند.

به گزارش ایسکانیوز،قرار است نمایندگان باشگاه استقلال پس از بازگشت این تیم از قطر به بوشهر بروند تا وضعیت انتقال مهدی قائدی به تهران را مشخص کنند.

مهدی قائدی که چند وقت پیش دچار سانحه رانندگی شدیدی شده و جراحی سنگینی را در ناحیه کبد پشت سر گذاشته بود، چند روزی است که در خانه‌ پدری‌اش در بوشهر استراحت می‌کند.

طبق اعلام عموی مهدی قائدی به خبرنگار ورزشی ما، روز گذشته بخیه‌های این بازیکن برداشته شده، اما فیزیوتراپی او هنوز ادامه دارد. حال عمومی مهدی قائدی خوب است، اما تنها مشکل او در حال حاضر وضعیت روحی‌اش است. بعد از فهمیدن موضوع درگذشت احمدرضا شاکر که همراه مهدی قائدی بود، وی دچار مشکلات روحی شده است. خانواده قائدی می‌گویند که نمی‌توانند «مهدی» را تنها بگذارند، چون او هر وقت تنها می‌شود، به‌خاطر فوت احمدرضا شاکر گریه می‌کند.

قرار است استقلالی ها دکتر روانشناس استخدام کنند تا پس از حضور این بازیکن در تهران یک دکتر خاص نیز این بازیکن را زیر نظر بگیرد زیرا فوت دوست وی و همچنین عدم تمرین همراه استقلال برای وی کمی مشکل ساز شده است و این بازیکن باید خود را جمع و جور کند تا بزودی بازگردد.

کد خبر: 906687

وب گردی

وب گردی