برای اولین بار در کشور با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی خط تولید تینر سبز و بدون بو در مجموعه صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر افتتاح شد.

به گزارش ایسکانیوز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در آیین افتتاح این طرح تولیدی گفت: این دانشگاه در راستای حمایت از نخبگان علمی و فعال پژوهشگر در جهت تبدیل ایده های انها به تولید خط تولید تینر سبز و تینر بدون بو و برای اولین بار در کشور با بهره مندی از فناوری های روز ،در مجموعه صنعتی این دانشگاه فاز اول این طرح تولیدی با زیربنای 250 متر مربع با تولید سالانه 300 تن فعالیت خود را اغاز کرده و زمینه برای اشتغال بیش از6 نفر بصورت مستقیم و 32غیر مستقیم فراهم شده است.

مجری این طرح نیز در تشریح این طرح منحصر به فرد و جدید گفت: تینرهای تولیدی این مجموعه ،تینر بدون بو مخصوص رنگهای آلکیدی و تینر سبز برای اولین بار در ایران با حمایت و مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر تولید می شود.

سعید بهروان افزود: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی ،کلیه ماشین الات زنجیره تولید این مجموعهبا کمترین هزینه به دست جوانان نخبه خود شهرستان ساخته شده است.

در آئین افتتاح این طرح تولیدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان حضور داشتند.

کد خبر: 906755

وب گردی

وب گردی