فرهنگ دفاع مقدس، فرهنگ مصونیت انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس، فرهنگ مصونیت انقلاب اسلامی است، گفت: از دو سال پیش بحث کنگره ملی شهدای استان در دستور کار قرار گرفت که با تشکیل کارگروه‌های اجرایی عملیاتی شد. تقریب و وحدت شعار ما در این جشنواره است.

به گزارش ایسکانیوز، سردار حسین معروفی در کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان که هم‌اکنون با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران، فرمانده نیروی زمینی سپاه و شماری از فرماندهان نظامی عالی‌رتبه در مصلی قدس زاهدان در حال برگزاری است، اظهار داشت: مردم سیستان و بلوچستان مردمی نجیب، فداکار، مصداق صبر و بصیرت‌اند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: سیستان و بلوچستان سرزمین مردان مرد نظیر آیت‌الله سید طباطبایی، سردار حاج قاسم میرحسنی، مولوی انقلابی شهید-مولوی جنگی زهی و شهید سبیل اخلاقی، کم سن و سال‌ترین شهید اهل سنت ایران است.

وی افزود: سیستان و بلوچستان از همان بدو پیروزی انقلاب، هم در برقرار امنیت کشور و هم در جبهه مقاومت شروع بکار کرد. مردم استان افتخار دارند که از وفادارترین مردم به‌نظام اسلامی و کشور هستند.

سردار معروفی اضافه کرد: مردم مرزدار سیستان و بلوچستان خاک وطن را ناموس خود می‌دانند، و جان خود را فدای آن می‌کنند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: به حمدالله باهمت مردم مرزدار، سپاه و دستگاه‌های نظامی و امنیتی شاهد ثبات در حوزه امنیت استان هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به هدف دشمن برای اختلاف قومی، سپاه افتخار دارد که علاوه بر امنیت، تقریب، فرهنگ و معیشت را نیز در دستور کاری خود در سیستان و بلوچستان قرار داده است.

معروفی بابیان اینکه در حوزه فرهنگ، شاهد اقدامات ارزشمندی از سوی نیروهای انقلابی هستیم، گفت: اردوهای جهادی، راهیان نور و یادواره‌های شهدا در استان در حال برگزاری است به‌گونه‌ای که فرهنگ دفاع مقدس در استان نهادینه‌ شده است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اکنون یادواره‌های شهدا در استان از سطح بخش عبور کرده و در اکثر نقاط استان در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: جنگ به خودی خود پدیده بدی است، اما امام این پدیده شوم را تبدیل به کارخانه انسان‌سازی کرد که خروجی آن شد شهید معراجی، این هنر اهل بیت و انقلاب اسلامی است.

معروفی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس، فرهنگ مصونیت انقلاب اسلامی است، افزود: از دو سال پیش بحث کنگره ملی شهدای استان در دستور کار قرار گرفت که با تشکیل کارگروه‌های اجرایی عملیاتی شد. تقریب و وحدت شعار ما در این جشنواره است.

900

کد خبر: 906781

وب گردی

وب گردی