نمایشگاه فروش آثار چند نسل هنرمندان معاصر ایران برپا می‌شود

نمایشگاه آثار چند نسل هنرمندان معاصر ایران با همکاری ۷۶ هنرمند و بیش از ۲۰۰ اثر تجسمی در نگارخانه لاله برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، نگارخانه لاله با هدف رونق بخشی به اقتصاد هنر و تقویت بنیان های هنری شهر، در سال های اخیر تلاش کرده با همراهی و مشارکت هنرمندان، فرصتی برای شهروندانی که درآمدهای متوسطی داشته و علاقه مند به گردآوری آثار هنرمندان معاصر هستند، فراهم کند لذا در این راستا تاکنون چندین نمایشگاه فروش سالانه آثار هنرمندان معاصر، به صورت متوالی در این مرکز برگزار شده است.

در هفتمین نمایشگاه آثار چند نسل هنرمندان معاصر ایران که با همکاری ۷۶ هنرمند شکل گرفته است، بیش از ۲۰۰ اثر تجسمی در قالب های نقاشی، طراحی، چاپ دستی و فتوآرت، با رویکرد مدرن و معاصر ارایه شده که در یک نگاه می توان آثار منتخبی از هنرمندان هشت دهه را درآن مرور کرد.

هنرمندان حاضر در این نمایشگاه با هدف توسعه فرهنگی، آثار خود را به گونه ای ارایه کرده اند که از یک سو منجر به ایجاد انگیزه برای خرید آثار فاخر هنری و با ارزش شود و از سوی دیگر، ضمن تقویت ذائقه بصری شهروندان به همگانی کردن هنر معاصر یاری رسانند.

آیین گشایش نمایشگاه روز جمعه ۲۷ بهمن از ساعت ۱۶ تا ۲۰:۳۰ با حضور هنرمندان و دوستداران هنر در نگارخانه لاله برگزار می‌شود و نمایشگاه تا ۲۵ اسفند از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۸ پنجشنبه ها تا ساعت ۱۶ به جز روزهای تعطیل دایر خواهد بود.

503

کد خبر: 906870

وب گردی

وب گردی