تمهیدات پلیس برای شب‌ عید

رئیس پلیس تهران گفت: با توجه به این امر مأموران ما علاوه بر خیابان های اصلی در معابر درجه دو و فرعی نیز به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان حضور دارند و با توقف های غیرمجاز و دوبله که باعث افزایش ترافیک می شوند برخورد قانونی انجام خواهند داد. 

به گزارش ایسکانیوز، سردار حسین رحیمی در حاشیه اعلام نتایج برگزاری طرح مبارزه با سارقان و مجرمان پایتخت با اشاره برنامه ریزی پلیس پایتخت برای تأمین امنیت شهروندان تهرانی در مراکز تجاری همزمان با نزدیک شدن به ایام عید و آغاز خریدهای پایان سال گفت: پلیس تهران بزرگ برای ایام عید و اسفندماه که خرید نوروز اوج می‌گیرد برنامه ریزی خاصی داریم و همکاران ما با استقرار در مراکز شلوغ و پرجمعیت تجاری سعی دارند تا فضا را برای سارقان و کیف قاپان ناامن سازند.

سردار رحیمی گفت: در حال حاضر گشتهای ویژه پلیس آگاهی، کلانتری‌ها و یگان امداد در میادین و مراکز تجاری اصلی شهر مستقر هستند.

همراهی بیشتر پلیس با اصناف در اسفندماه/هشدار نسبت به اوج گیری ترافیک عصرگاهی در تهران

وی در پاسخ به سوالی در خصوص آمادگی پلیس برای افزایش ساعات کاری اصناف در هفته‌های پایانی سال گفت: ما در ماه پایانی همراهی بیشتری با صنوف خواهیم داشت و این تأکید به پلیس اماکن و بخش انتظامی ابلاغ شده است.

رئیس پلیس تهران در ادامه با هشدار نسبت به افزایش ترافیک معابر تهران گفت: با توجه به اوج گیری خرید شهروندان همزمان با نزدیک شدن ایام پایانی سال شاهد افزایش شدید ترافیک عصرگاهی در معابر شهری هستیم و در روزهای اخیر شاهد بودیم که این ترافیک تا پاسی از شب نیز ادامه داشته است.

سردار رحیمی گفت: با توجه به این امر مأموران ما علاوه بر خیابان های اصلی در معابر درجه دو و فرعی نیز به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان حضور دارند و با توقفهای غیرمجاز و دوبله که باعث افزایش ترافیک می شوند برخورد قانونی را انجام خواهند داد.

وی از مردم خواست تا برای انجام خریدهای پایان سال حتی المقدور از حمل و نقل عمومی استفاده کنند و در صورت استفاده از خودروشخصی بیش از پیش نسبت به رعایت ضوابط و مقررات ترافیکی حساس باشند.

گلایه پلیس از برخی تاکسی‌رانان

رئیس پلیس تهران در پایان با اشاره به بارشهای اخیر و کمبود تاکسی در ساعات پایانی شد گفت: متأسفانه ما از برخی تاکسیرانان گله داریم چرا که انتظار از آنها این است که در این ایام و اوج گیری سفرهای درون شهری بیش از پیش کمک حال ما باشند.

سردار رحیمی گفت: متأسفانه کمبود تاکسی در برخی ساعات شبانه روز به حدی است که گاهی مجبور می‌شویم دستور توقف خودروهای عمومی داده و آنها را وادار به سوار کردن مسافران کنیم.

پایگاه خبری پلیس

705

کد خبر: 906957

وب گردی

وب گردی