کمک 5 میلیارد تومانی مجمع خیرین برای تجهیز و نوسازی بیمارستان لقمان

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 از کمک 5 میلیارد تومانی مجمع خیرین سلامت برای تجهیز و نوسازی بیمارستان لقمان خبر داد.

به گزارش ایسکانیور سید عباس طباطبایی با بیان این که بیمارستان لقمان به عنوان مجهز ترین مرکز تخصصی مسمومیت کشور روزانه بیماران بسیاری را از اقصی نقاط کشور پذیرش می کند؛ گفت: به زودی شهرداری منطقه 11 برای تملک و ساخت همراه سرا در بیمارستان لقمان اقدام خواهد کرد.

وی همچنین افزود: نشست مجمع خیرین سلامت منطقه 11 با حضور اعضای مجمع خیرین بیمارستان لقمان برگزار شد و از مجموع 8 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای تجهیز و نوسازی بیمارستان لقمان مبلغ 5 میلیارد توسط مجمع خیرین بیمارستان لقمان جمع آوری شد.

به گفته طباطبایی در این نشست که با همکاری شهرداری منطقه 11 ، وزارت بهداشت و درمان، مجمع خیرین سلامت منطقه 11 و مجمع خیرین بیمارستان لقمان برگزار شد؛ گزارشی از عملکرد یک ساله خیرین سلامت در بیمارستان لقمان ارائه و علاوه بر جمع آوری 5 میلیارد تومان از سوی خیرین بیمارستان لقمان برای تجهیز و نوسازی این بیمارستان، مقرر شد شهرداری منطقه 11 نسبت به تملک و ساخت همراه سرا در بیمارستان لقمان اقدام کند.

700

کد خبر: 907093

وب گردی

وب گردی