زمانی: از گروه مرگ به راحتی صعود می‌کنیم/ استقلال مقابل الریان فوق‌العاده بود/ اگر حسینی نبود چند گل دیگر می‌خوردیم/ صددرصد دربی را می‌بریم

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: با نمایشی که من شب گذشته از استقلال دیدم به یقین رسیدم از گروه‌مان صعود می‌کنیم.

حسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، درباره تساوی 2-2 تیم فوتبال استقلال مقابل الریان قطر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال خیلی عالی بود. با نمایشی که من شب گذشته از استقلال دیدم به یقین رسیدم از گروه‌مان صعود می‌کنیم. گروه ما گروه مرگ است و بهترین تیم‌های آسیا در آن حضور دارند اما بازی بی‌نقص و فوق‌العاده‌ای را انجام دادیم که جا دارد به بازیکنان و کادر فنی، تبریک و خسته نباشید بگویم.

وی ادامه داد: تلاش بازیکنان ما ارزنده بود و اگر حاشیه‌سازی، وقت‌کُشی و به چالش کشیدن تیم ما توسط حریف رخ نمی‌داد، با امتیازات کامل به ایران برمی‌گشتیم اما همان‌طور که گفتم تیم ما خیلی خوب عمل کرد و به راحتی از گروهش بالا می‌رود.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال درباره عملکرد سید حسین حسینی و انتقاد برخی از این دروازه‌بان روی گل‌های خود تصریح کرد: اگر حسینی در بازی شب گذشته، دروازه‌بان تیم ما نبود چند گل دیگر می‌خوردیم. او چند موقعیت مسلم گل را از الریان گرفت و عملکرد خیلی خوبی را به نمایش گذاشت.

زمانی در خصوص دربی 86 و تمدید قرارداد وینفرد شفر خاطرنشان کرد: صددرصد دربی را می‌بریم. از عملکرد شفر هم بسیار راضی هستیم و او را فصل آینده نیز کنار خود نگه می‌داریم.

604

کد خبر: 907191

وب گردی

وب گردی