سرمربی تیم ملی  مرا یاد قانون کاپیتولاسیون می اندازد/ منصوریان چوب رفاقت با کی روش را خورد

کی روش دیگر شورش را درآورده و به واسطه امتیازهایی که از فدراسیون فوتبال گرفته هر کاری که دلش می خواهد را انجام می دهد چرا کی روش باید از مصونیت برخوردار باشد، شرایط او من را یاد دوران پیش از انقلاب و قانون کاپیتولاسیون می اندازد.

حسن روش در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، با بیان این مطلب که بازی های فوتبال را نگاه نمی کند گفت: اگر بازی ها را نگاه کنم ناچار می شوم انتقادات خودم را بیان کنم که این موضوع به مذاق دوستان خوش نمی آید.

پیشکسوت استقلال که که همواره بدون تعارف انتقاد هایش را مطرح می کند در رابطه با انتقاد های نسبتا تند علی کریمی از فدراسیون فوتبال در برنامه نود و اینکه آیا حق را به او می دهد یا خیر گفت: کریمی حق دارد البته او این روز ها بیشتر از من در فوتبال حضور دارد و اطلاعات بیشتری را در اختیار دارد اما با شناختی که از او دارم او آدمی نیست که بدون دلیل انتقاد کند در ضمن زمانی که در رابطه با یک نهاد خصوصی این حجم از انتقادات مطرح می شود نمی توان همه آن ها را دروغ دانست.

روشن در واکنش به صحبت های کی روش که کریمی را بزدل خطاب کرده بود هم واکنش تندی نشان داد و گفت: کی روش دیگر شورش را درآورده و به واسطه امتیازهایی که از فدراسیون فوتبال گرفته هر کاری که دلش می خواهد را انجام می دهد چرا کی روش باید از مصونیت برخوردار باشد، شرایط او من را یاد دوران پیش از انقلاب و قانون کاپیتولاسیون می اندازد.

وی ادامه داد: کی روش حقوقش را از مردم ایران می گیرد و باید نوکر این مردم باشد و حق ندارد کریمی که برای فوتبال این مملکت زحمات زیادی کشیده است را بزدل خطاب کند. کریمی اگر بزدل بود سرش را به کار خودش گرم می کرد و به انتقاد از ارکان فدراسیون نمی پرداخت.

پیشکسوت استقلال در حالی که از رفتار کی روش ناراحت بود خاطرنشان کرد: کی روش هیچ کاری برای برای فوتبال کشورمان نکرده است. چهل و دو سال پیش برای آخرین بار قهرمان آسیا شده ایم و به المپیک صعود کرده ایم آن زمان مربی بزرگی به نام فرانک افارل که پیش از آن سرمربی منچستریونایتد بود بالای سر ما بود و نتایج آن روز های ما به دلیل تلاش های او بود.

روشن در واکنش به این پرسش که او یکی از منتقدان شفر بود اما به نظر می رسد با آمدن او شرایط استقلال بهتر شده باشد هم تشریح کرد: منصوریان در شرایط بدی قرار گرفت؛ به شخصه او را دوست دارم البته در مواقع لازم از او انتقاد هم کرده ام اما به نظرم کمک های منصوریان نتوانستند آنطور که باید و شاید کمک حال او باشند و بدترین تصمیم او در رابطه با جذب مک درموت انجام شد که توسط کی روش به او معرفی شد و منصوریان به جای در نظر گرفتن منافع استقلال که متعلق به مردم است رفاقتی این آدم را پذیرفت.

وی ادامه داد: شفر مربی باتجربه ای است و به محض ورود به استقلال متوجه مشکلات بدنی بازیکنان شد و با مک درموت قطع همکاری کرد و امروز شاهد هستیم استقلال با همان کادر بازیکنان به دلیل آمادگی بالاتر جسمی نسبت به گذشته نتایج بهتری می گیرد. اکنون نمی توان در رابطه با کارنامه شفر نظر داد چرا که او تیم انتهای جدول را در اختیار گرفته است و با چند برد چندین پله در جدول رده بندی صعود کرد، عیار واقعی او فصل آینده مشخص خواهد شد.

606

کد خبر: 907241

وب گردی

وب گردی