گواردیولا: نتیجه فوق العاده ای کسب کردیم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی به تمجید از عملکرد تیمش پس از پیروزی 4-0 مقابل بازل پرداخت.

به گزارش ایسکانیوز، سیتی در عرض 24 دقیقه با گل‌های گوندوگان، برناردو سیلوا و آگوئرو کار حریف را تمام کرد و گوندوگان با گل دوم خود، تیر خلاصی به بازل زد. دیدار برگشت در ورزشگاه اتحاد برگزار خواهد شد و سیتیزن ها کار صعود خود را در سوئیس تمام کرده اند و حالا گواردیولا به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت.

او گفت:" دیدارهای چمپیونزلیگ 180 دقیقه هستند ولی ما تقریبا کار را تمام کرده ایم. نمی‌گویم کار تمام شده زیرا در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد ولی نتیجه فوق العاده ای کسب کردیم. ممکن بود با دو گل عقب بیفتیم ولی توانستیم با دو گل از حریف پیش بیفتیم. از موقعیت ها به بهترین شکل استفاده کردیم و من از عملکرد شاگردانم خیلی راضی هستم. سعی کردیم سطح عملکرد خودمان را حفظ کنیم، تلاش کردیم و موقعیت‌های خوبی برای گلزنی ایجاد کردیم. 4 گل عالی زدیم و در مجموع خیلی راضی هستم."

گواردیولا درباره درخشش گوندوگان گفت:" او توانایی های ویژه ای دارد. در گلزنی نیز فوق العاده است. وقتی بازی کردن او را می‌بینم، متوجه می‌شوم که چقدر جایش فصل قبل خالی بود. او شخصیت استثنایی نیز دارد. احساس فشار نمی‌کند و بازیکن درجه یکی است."

606

کد خبر: 907243

وب گردی

وب گردی