تحقق رفاه و معیشت در کنار توجه به قانون و محدودیت‌ها در اولویت است

استاندار تهران گفت: تحقق رفاه و معیشت در کنار توجه به قانون و محدودیت‌ها در اولویت است.

به گزارش ایسکانیوز، جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به ریاست محمد حسین مقیمی استاندار تهران و با حضور محرابی مشاور وزیر صنعت معدن و تجارت، معاونان استانداری تهران،رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان و اعضای ستاد برگزار شد.

در ابتدای جلسه گزارش مشکلات اجرای برخی پروژه های اقتصاد مقاومتی در شهرستان فیروزکوه توسط طاهری ،فرماندار فیروزکوه ارائه شد.

براساس گزارش فرماندار فیروزکوه با رفع مشکلات پروژه های مطرح شده در حوزه اقتصادمقاومتی شهرستان؛ برای چهار هزار و ٢٥٦ نفر اشتغال مستقیم و ١١ هزارنفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد می شود.

در ادامه وضعیت چاه های آب در شهرستان فیروزکوه نیز بررسی شد و در خصوص تأمین آب پروژه های صنعتی و کشاورزی شهرستان تصمیم گیری شد.

با دستور استاندار مقرر شد، مشکلات پروژه ها و واحدهای شهرستان فیروزکوه در حوزه آبفا طی یک ماه مرتفع شود.

در ادامه مشکل پروژه ناحیه صنعتی در زمینه صنایع تبدیلی و کشاورزی و ایجاد نمایشگاه دائمی توانمندی های روستایی در شهرستان فیروزکوه نیز مطرح شد که با بررسی وضعیت حریم پروژه با دستور استاندار تهران مقرر شد؛ با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و فرمانداری فیروزکوه حریمی در محدوده این ناحیه مشخص شود تا امکان ایجاد نمایشگاه روستایی نیز فراهم شود.

در این جلسه همچنین مشکلات اجرای ٦ پروژه گردشگری و اقتصادی شهرستان شمیرانات در جلسه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار تهران در ادامه با تاکید براینکه در این جلسات برای انجام کار می آییم و اگر طرحی قابل اجرا نباشد مطرح نمی کنیم گفت:اگر شرایط برای دفاع از طرح ها فراهم نباشد در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی مطرح نمی شود.

وی افزود:در محدودیت ها و کمبودها باید با اتخاذ روش های مدیریتی و برنامه ریزی علمی تصمیم بگیریم و با وجود مشکلات مختلف معیشت ،رفاه و اشتغال را تأمین کنیم در این صورت مدیریت اقتصادی محقق می شود.

مقیمی تأکید کرد:با رعایت محدودیت ها و قانون باید بتوانیم تصمیماتی در راستای رفع مشکلات مردم اتخاذ کنیم.

استاندار تهران در پایان بر ضرورت توجه هریک از دستگاه ها بر زمانبندی های مشخص شده در اجرای تعهدات به منظور بررسی و اعطای مجوز به طرح های اقتصادی تأکید کرد.

منبع: فارس

304

کد خبر: 907356

وب گردی

وب گردی