توسعه کمی و کیفی شبکه ارتباطات در جهت تطبیق با نیاز مشتری

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: باید تلاش کنیم شبکه ای که در اختیار ماست به نحوی از نظر کیفیت و کمیت توسعه یابد که باکاهش سهم هزینه های اپراتورهای ICT، استفاده ازخدمات را برای مشتریان اقتصادی کند.

به گزارش ایسکانیوز؛ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر صادق عباسی شاهکوه مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت که در همایش سراسری مسوولان حراست استان های شرکت ارتباطات زیرساخت سخن می گفت با بیان اینکه شرکت ارتباطات زیرساخت دارای شبکه ای است که هسته اصلی شبکه ملی اطلاعات است وتوسعه این بخش زیربنای توسعه سایر بخش هاست، گفت: هرچه به سمت الکترونیکی شدن ابعاد مختلف خدمات پیش می رویم کار ما برای تامین زیرساخت شبکه ارتباطی حساس تر می شود.

وی افزود: بر اساس برنامه ششم بازار ICT در کشور هر سال باید حدود20 درصد بزرگتر ونهایت 2.5 برابر شود و ما مکلفیم بر اساس این اسناد، خود رابا نیاز مشتریان تطبیق دهیم.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به اینکه تا پایان برنامه ششم توسعه 80 درصد خانوارها باید حداقل سرعت 20 مگابیت برثانیه دسترسی داشته باشند، اظهار کرد: این هدف گذاری برای تحقق ارایه خدمات مطلوب الکترونیکی به مردم درتمامی حوزه ها به ویژه در بخش سلامت، آموزش، دولت الکترونیک، بانکداری و... است.

عباسی تصریح کرد: باید تلاش کنیم شبکه ای که در اختیار ماست به نحوی از نظر کیفیت و کمیت توسعه یابد که باکاهش سهم هزینه های اپراتورهای ICT، استفاده ازخدمات را برای مشتریان اقتصادی کند.

کد خبر: 907368

وب گردی

وب گردی