قبض برق مشترک بدهکار، بلای جان مدیر برق مشهد شد/ بدهکار 2 میلیون تومانی  مدیر برق را با بنزین آتش زد

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: یکی از مشترکان بدهکار شرکت توزیع نیروی برق مشهد با در دست داشتن مقداری بنزین به ساختمان امور برق ناحیه 2 این شهر مراجعه و پس از بحث و جدل اقدام به آتش زدن مدیر آن اداره و یکی دیگر از کارکنان کرد.

علیرضا کاشی مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ در خصوص آتش زدن مدیر شرکت توزیع برق مشهد اظهار داشت: متاسفانه صبح امروز صبح یکی از مشترکان بدهکار شرکت توزیع نیروی برق مشهد با در دست داشتن مقداری بنزین به ساختمان امور برق ناحیه 2 این شهر مراجعه و پس از بحث و جدل اقدام به آتش زدن مدیر اداره و یکی دیگر از کارکنان کرد.

او با بیان اینکه طی سال‌های گذشته چندین بار از این بدهکار مشترک برق خواسته شده بود که بدهی 2 میلیون تومانی خود را به صورت تقسیطی پرداخت کند افزود: این فرد از سال 1393 قبض برق منزلش را پرداخت نکرده بود، در همین راستا شرکت برق مشهد در جهت عمل به مقررات پس از اخطارهای متعدد به فرد بدهکار اقدام به قطع برق خانه او کرده بود. اما متاسفانه این فرد امروز به ساختمان امور برق ناحیه 2 مشهد واقع در خیابان شیرودی رفته، اقدام به پاشیدن بنزین در اتاق مدیر این اداره کرد و پس از آتش زدن محل متواری شد. اما با پیگیری افراد، فرد آتش افروز توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

او تاکید کرد: در این آتش سوزی مدیر امور برق ناحیه 2 مشهد و یکی از کارکنان دچار سوختگی و به بیمارستان منتقل شدند. هم اکنون یکی از مصدومان از بیمارستان مرخص شده و مدیر امور برق همچنان در بیمارستان بستری است.

402

کد خبر: 907374

وب گردی

وب گردی