کمیت و کیفیت نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد رو به رشد است

دکتر اسدی عضو هیات علمی دانشگاه علامه و نماینده هیات داوران دومین جشنواره نشریات دانشجویی، بیانیه دومین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد را قرائت کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، در بخشی از بیانیه هیات داوران تاکید شده است: دومین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با دریافت بیش از ۳۰۰۰ اثر شروع به کار کرد که به لحاظ کمیت نسبت به جشنواره قبل بیش از دو برابر شد.

در ادامه آمده است: دبیرخانه جشنواره با پالایش نخستین و حذف مغایرت ها ۲۴۳۵ اثر را به مرحله دوم انتقال داده و داوری ها در سه بخش نشریات، آثار و مقالات ویژه صورترگرفت.

در بخش دیگری از بیانیه تصریح شده است: در قسمت نشریات، نشریات در ۱۴ گروه عنوانی تقسیم و داوری شدند، آثار دریافتی در ۱۹ رشته گوناگون به صورت مجزا مورد داوری قرار گرفت، در قسمت مقالات ویژه با توجه به اولویت های تعیین شده در معاونت فرهنگی در سال گذشته در ۵ حوزه آثار داوری شدند.

در ادامه آمده است: در این میان هر چند آیین نامه نشریات دانشجویی تنها یک بار داوری را مقرر کرده اما برای افزایش دقت و کیفیت داوری هر اثر دو بار مورد داوری قرار گرفت.

در بخش دیگری از بیانیه هیات داوران با اشاره به ارتقای کمی و کیفی نشریات دانشگاه آزاد تاکید شده است: کمیت و کیفیت نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد روبه رشد است.

کد خبر: 907464

وب گردی

وب گردی