اگر جبهه مقاومت و ایران ایستادگی نمی‌کردند بغداد و دمشق در دست داعش بود

دبیرکل مجمع بیداری اسلامی گفت:اگر کمک مجموعه مقاومت و جمهوری اسلامی نبود، اکنون بغداد، دمشق در دست داعش بود.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوز دکتر علی اکبر ولایتی در همایش راز رضوان ویژه گرامیداشت دهمین سالگرد شهادت عماد مغنیه، اظهار کرد: بنده از زمان فعالیتم در وزارت خارجه با جریان مقاومت آشنایی دارم، آنان خدمات ارزنده ای داشته اند.

وی درباره شبهه ای که در رسانه ها مبنی بر کمک های ایران به لبنان و فلسطین ایجاد شده است، گفت: برخی زمزمه ها وجود دارد که ما به ایران بپردازیم و چه کاری به خارج از ایران اعم از سوریه، عراق، لبنان و افغانستان داریم، هر چند که این صداها، صداهایی است که به وسیله مزدوران و اجانب به کار گرفته شده است و افرادی جاهل آن را بیان می کنند، متوجه نیستند، چه می گویند. این ها اقلیت ناچیزی هستند اما رسانه هایشان آن را بزرگنمایی می کنند.

دبیرکل مجمع بیداری اسلامی با بیان اینکه ارتباط بین ایران و جهان اسلام به قدمت اسلام است، تصریح کرد: ارتباط بین پیروان اهل بیت در ایران و منطقه دیرینه است، شکست صلیبی ها در فلسطین بود و با یاری خدواند شکست اسرائیلی ها هم در فلسطین خواهد بود.

دکتر ولایتی تاکید کرد: امید است که لکه ننگین اسرائیل زودتر از این ها ریشه اش کنده شود، صبر مسلمانان زیاد است. اگر کمک مجموعه مقاومت و جمهوری اسلامی نبود، اکنون بغداد، دمشق و تا حدودی بیروت در دست داعش و امثال داعش بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

303

کد خبر: 907541

وب گردی

وب گردی