نشست فراکسیون ورزش های قهرمانی وپهلوانی مجلس باحضور معاونین وزیر ورزش

رییس فراکسیون ورزش های قهرمانی وپهلوانی مجلس از نشست این فراکسیون باحضور معاونین وزیر ورزش خبر داد.

سید قاسم جاسمی رییس فراکسیون ورزش های قهرمانی وپهلوانی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز از برگزاری نشست فراکسیون ورزش باحضور معاونین وزیر ورزش خبر داد و اظهار داشت: هشتمین نشست فراکسیون هفته اول اسفند ماه در محل فراکسیونها با حضور دوتن از معاونین وزارت ورزش برگزار می شود.

وی ادامه داد: موضوع جلسه ، گسترش زورخانه ها طی برنامه 2ساله و بررسی ورزش های تازه وارد شده به المپیک مثل کاراته، گلف و... از مهمترین موضوعات خواهد بود

رییس فراکسیون ورزش های پهلوانی و قهرمانی از تعامل این فراکسیون با فدراسیون جهانی زورخانه ی اشاره کرد وافزود: هفته گذشته طی نشستی با حضور آقای مهرعلیزاده رییس فدراسیون جهانی در خصوص همکاری ها مطالبی ارائه شد که ادامه آن در این نشست بررسی می شود.

وی در ادامه گفت:در هر جلسه فراکسیون ، از دو تن از روسای فدراسیون ها و مدیران کل دعوت به عمل میاد تا با حضور در جلسه نقطه نظرات و برنامه های خود را بیان و فراکسیون نیز به عنوان بازوی نظارتی ، در کنار فدراسیون ها خواهد بود.

جاسمی در پایان افزود: حمایت از خانواده ورزش ، جزو وظیفه نظارتی این فراکسیون است و اعضا فراکسیون در اصل برداشت های اهالی ورزش را به وزارتخانه ورزش منعکس خواهد کرد.

301

کد خبر: 907605

وب گردی

وب گردی