ارائه تسهیلات سفر به فرهنگیان با کارمزد ۲درصد/ آغاز گردشگری دانش‌آموزان درانتظار پاسخ وزارتخانه

مدیر عامل شرکت خدمات مسافرتی زاگرس متعلق به صندوق ذخیره فرهنگیان از ارائه تسهیلات سفر عتبات به خانواده فرهنگیان تا سقف 9 میلیون تومان با کارمزد 2 درصد خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز،سیدریاض الدین طباطبایی در این باره اظهار کرد: طی چند ماه گذشته با همت مدیران آموزش و پرورش،صندوق ذخیره فرهنگیان و این شرکت ستاد عتبات فرهنگیان راه اندازی و سامانه ای تحت عنوان MOOKEB.IR برای ثبت نام فرهنگیان کشور ایجاد شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای فعالیت این سامانه تاکنون 12 کاروان به عتبات مشرف شدند و این روند تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت خدمات مسافرتی زاگرس افزود: جامعه هدف زاگرس خانواده بزرگ فرهنگیان و سایر مخاطبان است در تلاشیم فعالیت‌های این شرکت را از طریق 13 نمایندگی استانی صندوق ذخیره فرهنگیان به کل کشور تعمیم و گسترش دهیم. در همین راستا زیر ساخت it ایجاد شده و در حال تکمیل آن هستیم تا خدمات به صورت آنلاین در اختیار مسافرین قرار گیرد.

طباطبایی بسته‌های گردشگری ویژه فرهنگیان را معرفی کرد و گفت: تورهای داخلی شامل کیش، مشهد، اصفهان، شیراز، یزد و غیره است که امکان استفاده از آن به صورت 40 درصد نقد و 60 درصد اقساط شش ماهه فراهم است. تورهای خارجی نیز شامل روسیه، ترکیه، اروپا، چین، هند، مالزی و ... است که مبلغ کل تور به صورت 40 درصد نقد و 60 درصد اقساط ده ماهه از فرهنگیان اخذ می‌شود.

وی با اشاره به تسهیلات سفر عتبات افزود: در همین راستا تفاهم نامه‌ای با بانک قرض الحسنه رسالت امضاء و مبلغ 12 میلیارد تومان برای سال تحصیلی 96_ 97 پیش بینی شده که بر اساس آن به هر فرهنگی و خانواده آنها اعم از همسر، فرزند، پدر، مادر، خواهر و برادر مبلغ یک میلیون تومان با کارمزد 2 درصد تعلق خواهد گرفت و برای ایام نوروز تا تابستان 97 این مبلغ به یک و نیم میلیون تومان برای هر نفر افزایش پیدا خواهد کرد. خوشبختانه در حال حاضر دوازده کاروان نیز اعزام شده است و در تلاشیم همین روال به سایر تورها نیز تعمیم داده شود.

مدیر عامل شرکت خدمات مسافرتی زاگرس درباره تورهای دانش آموزی و فرهنگی نیز اظهار کرد: طرحی در ارتباط با فروش بلیت و تورهای داخلی و خارجی برای دانش آموزان و فرهنگیان تهیه شده و به وزیر محترم آموزش و پرورش نیز ارایه شده و منتظر دستور مقام عالی وزارت هستیم. به عنوان مثال در برنامه ششم توسعه برای دو میلیون دانش آموز زیارت اولی بودجه در نظر گرفته شده که ما به دنبال این هستیم از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم.

ایسنا ۷۰۵

کد خبر: 907616

وب گردی

وب گردی