درخواست باشگاه تراکتورسازی از تاج برای بخشش محرومیت تماشاگرانش مقابل پیکان

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازى ضمن قدردانى از رییس فدراسیون فوتبال درخواست کرد محرومیت برگزارى مسابقه خانگى این تیم مقابل پیکان مورد بخشودگى قرار گیرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی، مصطفی آجرلو ضمن قدردانى از رییس فدراسیون فوتبال درخواست کرد محرومیت برگزارى مسابقه خانگى این تیم مقابل پیکان مورد بخشودگى قرار گیرد.

شرح درخواست باشگاه تراکتورسازى از فدراسیون فوتبال به این شرح است؛

برادر ارجمند جناب آقای مهدی تاج
ریاست محترم فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران
با سلام و احترام
با صلوات بر محمد و آل محمد ،بدینوسیله مراتب قدردانی خود را از همکاری و تعامل جنابعالی در برگزاری مسابقه حساس تیم فوتبال تراکتورسازی در آستانه آغاز رقابت های لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا مقابل گسترش فولاد در شهر تبریز و با حضور تماشاگران اعلام می نمایم.
همچنین با توجه به برگزاری مطلوب این مسابقه در فضایی آرام و بدون تشنج و رفتار هواداران پرشور تراکتورسازی که تنها به تشویق تیم محبوب خود پرداختند با عنایت به ضرورت توجه به تاثیرات عوامل تشویقی که می تواند موثرتر و مفیدتر از هرگونه رفتار تنبیهی باشد از حضورتان انتظار دارم ضمن لغو محرومیت این باشگاه از انجام یک مسابقه خانگی(مقابل پیکان) از مسئولین محترم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درخواست کنید از اتخاذ تصمیمات مشابه که منجر به برگزاری بازی های خانگی خارج از خانه یا برگزاری مسابقات بدون تماشاگر می شود خودداری فرمایند.
بدیهی است که برگزاری بازی بدون تماشاگر یا مسابقه خارج از ورزشگاه خانگی علاوه بر تحمیل هزینه های مضاعف به باشگاهها موجب پایین آمدن کیفیت مسابقات بدون حضور تماشاگران مشتاق و حامیان تیم ها گردیده و فوتبال ما را از حضور اصلی ترین حامیان همیشه همراه خودش که همان تماشاگران و هواداران می باشد محروم می سازد.
باشگاه تراکتورسازی در فصل جاری با جریمه ای نزدیک به دو میلیارد ریال از ناحیه تخلفات تماشاگران مواجه گردیده ، حال آنکه مشکلات اقتصادی بیش از هر مقطع دیگری در این فصل به باشگاههای پرطرفدار کشور فشار آورده و باشگاهها در حالی با چنین جرایم سنگینی مواجه می شوند که از دسترسی به حقوق مالی مسلم خود ازجمله حق پخش تلویزیونی و تبلیغات دور زمین در طول دو فصل اخیر محروم می باشند.
در این موقعیت اضافه نمودن میزان بدهی های باشگاههای بزرگ و پرطرفدار کشور نتیجه و حاصلی به همراه نخواهد داشت، لذا بدینوسیله از جنابعالی درخواست می کنم جریمه های مرتبط با این موضوع را نیز به منظور حمایت از استقلال اقتصادی باشگاه ها مورد بخشودگی قرار دهید.
مطالبه و انتظار اینجانب از جنابعالی به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال این است که منافع جامعه فوتبال و شرایط ویژه باشگاهها در اینگونه پرونده ها مورد توجه جدید قرار گیرد و تصمیمات انضباطی علاوه بر اصلاح شرایط فرهنگی موجود با توجه به موقعیت و منافع باشگاهها خصوصا در شرایط خطیر موجود اتخاذ گردد.

با تشکر مصطفی آجورلو

604

کد خبر: 907671

وب گردی

وب گردی