امام جمعه ایلام: مسئولان مطالبات مردم را پیگیری کنند

امام جمعه ایلام گفت: مسئولان مطالبات مردم را به طور جدی پیگیری کنند.

به گزارش ایسکانیوز، آیت الله محمد نقی لطفی امروز در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن جهان را در بهت و حیرت فرو بردند، اکنون نوبت مسئولان است که به مطالبات به حق مردم پاسخ مناسب بدهند.

وی تصریح کرد: اظهارات تامل برانگیز رئیس جمهور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در تضاد با راه امام و آرمان‌های شهیدان بود و شکوه و عظمت حضور پرشور و حماسی مردم را با حرف‌های دشمن شادکن زیر سئوال برد.

امام جمعه ایلام افزود: جهان شاهد بزرگ‌ترین و حماسی‌ترین و تماشایی‌ترین حضور ملت بزرگ ایران در جشن ۴۰ سالگی انقلاب بود و سخنران این مراسم کام مردم را تلخ و جبهه دشمنان انقلاب را ذوق زده کرد.

وی اظهار داشت: اصولا جبهه اصلاح‌طلبان و مخالفین نظام ولایی شکست می‌خورند و به بن‌بست می‌رسند به واژه آشتی ملی و رفراندوم را توی بوق و کرنا می‌کنند.

ملت ما هیچگاه به بن‌بست نرسیده و نخواهد رسید

امام جمعه ایلام بیان داشت: سران فتنه ۸۸ به ویژه رئیس دولت اصلاحات و نمایندگان افراطی دوره ششم مجلس شورای اسلامی موضوع بن‌بست رفراندوم را مطرح کردند.

وی با اشاره به اینکه امام بزرگوار فرمودند ملت ما هیچگاه به بن‌بست نرسیده و نخواهد رسید و به جای طرح رفراندوم به گذشته خود اعتراف کنند، تصریح کرد: بردن نام کلمه رفراندوم و آشتی ملی توسط مخالفین نظام ولایی به خاطر این است که سران خائن فتنه ۸۸ را تطهیر کنند و به مدار انقلاب باز گردانند.

وی بیان داشت: این نوع اظهارات دلیل روشنی است که شناخت درستی از افکار و اندیشیه‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی ندارند و با زیر سئوال بردن مبانی فکری و انقلابی امام سعی در تخریب خط امام دارند.

لطفی افزود: رئیس جمهور باید از تاریخ گذشته انقلاب درس بگیرد و طرح پیشنهاد رفراندوم در گذشته با ناکامی مواجه شده است.

901

کد خبر: 907724

وب گردی

وب گردی