دلجویی و حمایت وزیر نیرو از مدیر حادثه دیده امور برق مشهد

وزیر نیرو در تماس تلفنی با مدیر حادثه‌دیده امور برق ناحیه 2 مشهد که چهارشنبه گذشته در اثر آتش‌افروزی یک مشترک دچار سوختگی شده بود، دلجویی کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ رضا اردکانیان در این تماس تلفنی با تقدیر از خدمات همکاران امور مشترکین صنعت برق در صف اول ارتباط با مردم، از تلاش این همکار آسیب دیده برای حل مسالمت‌آمیز این موضوع قدردانی کرد.
وزارت نیرو گزارش داد که اردکانیان در گفت و گو با «علی سعیدی» مدیرعامل توزیع برق مشهد نیز بر پیگیری جدی مراحل درمان مدیر حادثه دیده، حمایت از خانواده وی در طول درمان و پیگیری حادثه از مراجع قضایی تاکید کرده است.
چهارشنبه 25 بهمن، یکی از مشترکان بدهکار شرکت توزیع نیروی برق مشهد با مقداری بنزین به ساختمان امور برق ناحیه 2 این شهر مراجعه کرد و پس از ورود به دفتر «جعفر حق‌گوی رستمی» مدیر امور ناحیه 2 مشهد اقدام به آتش زدن دفتر او کرد.
طبق اعلام شرکت، این فرد از سال 1393 قبض برق منزلش را پرداخت نکرده و20 میلیون ریال به شرکت برق مشهد بدهکار بوده است.
شرکت برق نیز با رویکرد مدارا، اقدام به تقسیط بدهکاری این فرد کرده و حتی اعلام کرد که برای رفع بدهکاری هرچه در توان دارد، پرداخت کند.
در پی بی‌توجهی به اخطارهای مکرر و در مرحله قطع انشعاب، این مشترک بدهکار به ساختمان امور برق ناحیه 2 مشهد واقع در خیابان شیرودی مشهد رفت و اقدام به آتش زدن اتاق مدیر با استفاده از بنزین کرد.
در این آتش سوزی، مدیر امور برق ناحیه 2 مشهد و معاون وی دچار سوختگی شدند که ‌اکنون مدیر برق ناحیه در بخش ICUبیمارستان امام رضا مشهد بستری و تحت درمان است.

402

کد خبر: 907773

وب گردی

وب گردی