دستگیری عاملان سرقت با سلاح گرم در گنبدکاووس

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس گفت: عاملان سرقت با سلاح گرم در روستای باغلی مرامه شهرستان گنبدکاووس دستگیر شدند.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ محمود علی‌فر اظهار داشت: سارقی با طراحی نقشه با همدستانش, اقدام به سرقت 110 میلیون ریال از شهروندان کرده بود, توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر شد.

وی افزود: یکی از شهروندان از اهالی روستای باغلی مرامه از توابع بخش مرکزی شهرستان گنبدکاووس در رابطه با سرقت با سلاح گرم تماس گرفت و خبر داد.

وی افزود: با اطلاعات دریافت شده فرمانده نیروی انتظامی و ماموران آگاهی به محل مورد نظر اعزام و متوجه شدند که مال‌باخته جوان 30 ساله‌ای است که در حین خرید و فروش برنج مورد سرقت واقع شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: پس از بازجویی‌ها مشخص شد که سارق و سارقان پس از سرقت پول نقد 110 میلیون ریالی, محل سرقت را با پراید ترک کردند.

علی‌فر تاکید کرد: با توجه به صحبت های ضد و نقیض مال باخته و بازجویی بیشتر, مشخص شد که جوان 30 ساله با دو همدستش, 40 و 45 ساله این نقشه را برای سرقت طراحی کردند و پس از اعترافات فرد کورد نظر, هر 3 نفر دستگیر و تحویل نیروهای قضایی شد.

منبع: تسنیم

901

کد خبر: 907784

وب گردی

وب گردی