سقوط خودروی 206 در گودال حادثه آفرید/یک نفر مصدوم شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط خودروی 206 در گودال در خیابان ولنجک خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسکانیوز درباره جزئیات این حادثه گفت: در بامداد امروز یک دستگاه خودرو در محله ولنجک نبش خیابان بیست و دوم داخل گودال سقوط کرد.

وی ادامه داد: این حادثه در ساعت 01:55 بامداد امروز به سامانه 125 آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و به دنبال آن ، گروه نجات شماره 16 از ایستگاه 64 که در محله ولنجک مستقر است، به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش نشانان ظرف مدت 2 دقیقه در محل حادثه رسیده و مشاهده کردند یک دستگاه خودروی 206 یا یک سرنشین مرد 25 ساله به هنگام حرکت به دلیل نامشخصی از محل حادثه منحرف شده و پس از عبور از جوی آب و پیاده روی حاشیه خیابان و برخورد با موانع اطراف یک محل گودبرداری شده آن ها را شکسته و به داخل یک گود به عمق 12 متر سقوط کرد.

وی اضافه کرد: زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند این خودرو در کف گود واژگون شده بود و نگهبان ملک راننده را از خودرو خارج کرده بود. خوشبختانه این فرد زنده بود اما دچار مصدومیت از چند نقطه بدن شده بود.

ملکی بیان کرد: خودروی 206 تقریبا متلاشی شده و خسارت های زیادی را متحمل شده بود. آتش نشانان عملیات را آغاز کردند، با توجه به اینکه خودرو نشست بنزین داشته و احتمال آتش سوزی نیز وجود داشت، ایمن سازی های لازم انجام شد و این فرد با احتیاط کامل از عمق گودبرداری به سطح زمین انتقال داده شده و به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

وی افزود: خودرو به حالت اولیه بازگردانده شد اما عملیات خارج کردن خودرو به صبح امروز موکول شد.عملیات آتش نشانان پس از تحویل ملک به عوامل انتظامی و نگهبان ملک ، در ساعت 02:12 بامداد به پایان رسید.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در پایان گفت: لازم است از رانندگان محترم به ویژه جوان تر ها تقاضا کنم به هنگام رانندگی خصوصا در ساعا پایانی شب دقت بیشتری داشته باشند مخصوصا زمانی که بارندگی هست ، با توجه به لغزندگی معابر احتمال اینکه خودرو از کنترلشان خارج شود نیز وجود دارد پس لازم است همواره با سرعت مطمئنه و با احترام کامل به مقررات راهنمایی و رانندگی حرکت کنند.

701

کد خبر: 907840

وب گردی

وب گردی