لغو پروازهای ایلام به تهران به علت بارش شدید باران

بارش شدید باران در نقاط مختلف استان ایلام باعث سیلابی شدن معابر شده است، همچنین پرواز صبح امروز ایلام-تهران در فرودگاه ایلام نیز لغو شد.

به گزارش ایسکانیوز، بارش شدید باران از روز گذشته در استان ایلام آغاز شده و امروز نیز ادامه دارد که باعث سیلابی شدن معابر شهرهای مختلف استان شده است.

پرواز شماره ۸۴۱ شرکت هواپیمایی آسمان ایلام-تهران به علت نامساعد بودن شرایط جوی فرودگاه شهدای ایلام لغو شد.

تمامی محورهای مواصلاتی استان باز است

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: تمامی محورهای مواصلاتی استان باز است و تردد در آنها به صورت روان و مشکلی در این جهت نداریم.

وی افزود: لیکن در شرایط رانندگی بایستی رانندگان با توجه به این که شرایط کاملا متفاوت است سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند.

سرهنگ همتی زاده اضافه کرد: در مواقع مه گرفتگی تمامی چراغ های خودروی خود را روشن کنند، فاصله طولی و جانبی و نیز سرعت مطمئنه را به منظور پیشگیری از تصادفات مدنظر خود قرار دهند همچنین از سلامت برف پاکن، چراغ ها و بخاری خودروی خود و همه مسائلی که در زمان بارندگی به کار می آید اطمینان حاصل کنند.

رئیس پلیس راه استان ایلام تصریح کرد: هیچ گونه موتورسیکلت سواری در جاده ها تردد نداشته باشد و با توجه به این که ما در بهمن ماه ۹۶ حدود ۴۶ درصد از تصادفات را به علت تخطی از سرعت مطمئنه بوده لذا از همه رانندگان درخواست داریم سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند.

بارش ها تا دوشنبه ادامه دارد

طبق گفته یوسف شیخ الملوکی مدیر کل هواشناسی استان ایلام بارندگی های تا روز دوشنبه در استان ایلام وجود دارد.

بر همین اساس مدیریت بحران استان ایلام اعلام کرد: تمامی دستگاه های اجرایی استان در حالت آماده باش قرار دارند.

901

کد خبر: 907861

وب گردی

وب گردی