علی درویش پور: شاعران خالق عمیق ترین احساس بشری هستند

مدیرعامل برج میلاد در شب شعر «عطر یاس، گفت: همه شعرا بزرگ هستند، اما شاعرانی که دل در گرو فضایل و خوبی های اهل بیت دارند، شریف تر هستند.

به گزارش ایسکانیوز از برج میلاد، در ابتدای این مراسم که پنج شنبه 26 بهمن ماه برگزار شد، علی درویش پور مدیرعامل برج میلاد گفت: شاعران پیامبران انقلاب درون هستند. همه شعرا بزرگ هستند، اما شاعرانی که دل در گرو فضایل و خوبی های اهل بیت دارند، بزرگ تر و شریف تر هستند.

وی ادامه داد: شعرا با تراوشات ذهنشان همدلی و صمیمیت را میان مردم بیشتر می کنند چرا که عمیق ترین حس های بشری را خلق می کنند.
تن
درویش پور با تقدیر از حضور شعرای دینی در ویژه برنامه شب شعر عطر یاس تصریح کرد: امیدوارم همه ما همواره در طول زندگیمان از عاشقان و دوستداران اهل بیت باشیم.

در این مراسم همزمان با شعرخوانی شعرای آیینی و دینی همچون صابر خراسانی، هادی جانفدا، میلاد حسنی،علیرضا رافتی، تعدادی از هنرمندان هنرهای تجسمی اقدام به خلق آثار هنری خود در حوزه نقاشی و خط-نقاشی کردند. همچنین پس از پایان مراسم شب شعر، نمایشگاه آثار هنرمندان در حوزه هنرهای دینی در گالری شرقی توسط مدیرعامل برج میلاد افتتاح شد.

در این نمایشگاه 40 هنرمند شرکت کرده و در حدود 60 اثر در بخش های تجسمی، خط، خط-نقاشی،پوستر، عکس، گرافیک و صنایع دستی به نمایش درمی آید.

شب شعر «عطر یاس» و نمایشگاه و ورک شاپ القاب و اسماء حضرت زهرا (س) همزمان با ایام فاطمیه با شعرخوانی شعرای دینی همچون صابر خراسانی در برج میلاد برگزار شد. این نمایشگاه تا 30 بهمن ماه در گالری شرقی برج میلاد پابرجاست و علاقه مندان می توانند از ساعت 10 تا 21 از این نمایشگاه بازدید کنند.

502

کد خبر: 908012

وب گردی

وب گردی