برنده سیمرغ بلورین و قهرمان کشتی جهان بر پرده سینماها/ اکران عمومی اولین فیلم احسان علیخانی

سینمای ایران با پایان جشنواره فیلم فجر دور تازه ای از اکران آثار خود را آغاز کرده که در میان این فیلم هایی آثاری چون «هاری»، «بدون تاریخ بدون امضا» و «اسرافیل» به چشم می خورد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، با توجه به اتمام سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، نمایش عمومی آثار سینمایی به روال سابق خود بازگشته است و آثار جدیدی از چهارشنبه هفته گذشته به چرخه اکران سینمای ها اضافه شده است.

فیلم «هاری» به کارگردانی امیراحمد انصاری که حالا دو سالی از تولید آن می گذرد از 25 بهمن نمایش عمومی خود را آغاز کرده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ن​من خطر کردم که همه چی درست شه یا هیچی… هر کاری می کنم واسه خاطر بچمونه که تو کوچه هایی که من بزرگ شدم بزرگ نشه…

میلاد کی مرام، علیرضا کمالی، مینا ساداتی، حسین سلیمانی، مجید واشقانی، اکبر معززی، ماریه ماشاالهی، اصغر طبسی، علی گلبهاران، هنگامه قاضیانی، جمشید هاشم پور بازیگران این فیلم هستند.

جمشید هاشم پور از بازیگران این فیلم در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین نقش مکمل مرد را برای بازی در «دارکوب» به دست آورد.

«بدون تاریخ بدون امضا» دیگر فیلم اکران این روزهای سینما، ساخته وحید جلیلوند است که تهیه کنندگی آن را علی جلیلوند و احسان علیخانی انجام داده اند و اولین فیلم علیخانی، مجری برنامه «ماه عسل» در مقام تهیه کننده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: کاوه نریمان یکی از پزشکانِ پزشکی قانونی در محل کارش با جسدی مواجه می شود که او را پیش از این می‌شناخته است.

امیر آقایی، هدیه تهرانی، سعید داخ، علیرضا استادى، و نوید محمدزاده در این فیلم ایفای نقش می کنند.

فیلم «من یک ایرانی ام» ساخته محمدرضا آهنج از آثار دیگری است که همزمان با جشنواره فیلم فجر اکران خود را آغاز کرده است. در این فیلم علیرضا حیدری، قهرمان کشتی جهان به عنوان بازیگر ایفای نقش می کند.

در خلاصه داستان «من یک ایرانی ام» آمده است: هجرت آدم های دلشکسته به سرزمین سرد همیشه دل هایی گرم را به یادگار نیاورده است. اگر چه پای عشق نیز در میان باشد. این بار هجرت یک عاشق سرگشته و یک قهرمان کشتی جهان به جایی که تعلق ندارد داستان و قصه ماست. قصه ای که باید شنید چگونه می گوید: من یک ایرانی ام... .

علیرضا حیدری، شاهرخ فروتنیان، رضاتوکلی، ایمان صفا و احمد نجفی بازیگران این فیلم هستند.

«ما خیلی باحالیم» عنوان فیلم کمدی به کارگردانی بهمن گودرزی است که از 19 بهمن ماه اکران خود را آغاز کرده است.

مجید صالحی، مهران غفوریان، نیوشا ضیغمی، مریم امیر جلالی، بهنوش بختیاری، علی مشهدی، مهران رجبی، بیژن بنفشه خواه، مجید شهریاری، خشایار راد در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ما خیلی باحالیم شما چطور؟

«اسرافیل» به کارگردانی آیدا پناهنده اثر دیگری است که از 25 بهمن ماه بر پرده سینماها است. این فیلم از آثاری است که سال گذشته در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و هدیه تهرانی، بازیگر شناخته شده سینما در آن به ایفای نقش می پردازد.

در خلاصه داستان «اسرافیل» آمده است: مردى که ماهى را دوست داشت بازگشته است. دخترى که بهروز را دوست دارد باز مى گردد...مرده گان زنده مى شوند.

هدیه تهرانی، پژمان بازغی، مریلا زارعی، هدی زین العابدین، پوریا رحیمی سام ، سهیلا رضوی ،علی عمرانی، سودابه جعفر زاده، علی شیدایی فر، فریماه حسینی پور و یوسف بختیاری بازیگران این اثر سینمایی هستند.

به گزارش ایسکانیوز، «کمدی انسانی» به کارگردانی محمدهادی کریمی، «شاخ کرگدن» ساخته محسن محسنی نسب و «افسانه گل آباد» ساخته محمدرضا عباس نژاد از دیگر فیلم هایی هستند که اکران خود را از ابتدای بهمن ماه آغار کرده اند و نمایش عمومی این فیلم ها در سالن های سینما ادامه دارد.

501

کد خبر: 908017

وب گردی

وب گردی