هسلر: بازیکنان پدیده دوش نداشتند اما باز هم به تمرین می‌آمدند/ صاحب‌خانه با دیس برنج به من خوشامد گفت

مربی سابق تیم فوتبال پدیده از روزهای مربیگری‌اش در ایران به عنوان دورانی سازنده یاد کرد.

به گزارش ایسکانیوز ، توماس هسلر، مربی آلمانی سابق تیم فوتبال پدیده مشهد در گفت‌و‌گو با سایت TAZ آلمان به روزهای حضورش در ایران برای هدایت تیم فوتبال پدیده هم اشاره‌ای داشته و از آن روزها به عنوان دورانی مثبت برای خود یاد کرده است. هسلر گفت: حضور در ایران برای من تجربه فوق‌العاده‌ای بود. من آنجا مربی بودم و یک مترجم هم داشتم که آدم بسیار دوست داشتنی‌ای بود و به تازگی صاحب فرزند شده بود. من یک همکار ایرانی – آلمانی هم داشتم که با او می‌توانستم کمی آلمانی حرف بزنم و یک تیم خوب داشتم.

وی با اشاره به بازیکنان ایرانی که سابقه بازی در بوندس‌لیگا را داشته‌اند، افزود: من تحت تأثیر رویکرد بازیکنان ایرانی قرار گرفتم. آنها هر روز به موقع سر تمرینات حاضر می‌شدند در حالی اینجا اینگونه نیست. ما فقط یک زمین تمرینی داشتیم که آن هم نه رختکن داشت نه دوش. آنها باید با بدن‌های خیس از عرق به خانه‌های‌شان برمی‌گشتند و آنجا دوش می‌گرفتند اما با این حال باز هم هر روز سر تمرینات حاضر می‌شدند و من تحت تأثیر این رویکرد آنها قرار گرفتم. اینجا اگر شما به بازیکنی بگویید که دوش نداریم، قهر می‌کند و می‌رود.

هسلر در پاسخ به این سؤال که آیا در دوران حضورش در ایران، زندگی راحتی داشت، عنوان کرد: من در آنجا هیچ کسی را نمی‌شناختم اما یک شب یک نفر در خانه‌ام را زد. با خودم گفتم یعنی چه کسی می‌تواند باشد؟ دیدم صاحبخانه‌ام است که با یک دیس برنج و یک ظرف مرغ و دسر برای خوشامدگویی به من آمده است. سال 2014 در ایران مربیگری می‌کردم و رویکرد بازیکنان در آنجا واقعاً عالی بود اگرچه ما 7 ماه حقوق نگرفتیم.

هسلر در پاسخ به این سؤال که چرا تصمیم به قطع همکاری با پدیده گرفت، اظهار داشت: من رفتم چون آنجا هیچ کسی به من کمک نمی‌کرد. اینجا در آلمان اما شرایط متفاوت است.

602

کد خبر: 908018

وب گردی

وب گردی