فستیوال نوآوری‌های صنعت‌سلامت به همت فن‌بازار منطقه‌ای استان کرمان و با همکاری مرکز فن‌بازار ملی ایران و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، نهم اسفند‌ماه در اتاق بازرگانی کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ فستیوال نوآوری‌های صنعت‌سلامت به همت فن‌بازار منطقه‌ای استان کرمان و با همکاری مرکز فن‌بازار ملی ایران و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، نهم اسفند‌ماه در اتاق بازرگانی کرمان برگزار می‌شود.

اکبر قنبر‌پور رییس مرکز فن‌بازار ملی ایران با اعلام این خبر افزود: فستیوال نوآوری‌های صنعت سلامت سیزدهمین فستیوال عرضه نوآوری‌ است و برای دومین بار است که این رویداد در خارج از تهران برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: فراخوان این رویداد در پاییز ارسال شده و بیش از 140 نوآوری به دبیرخانه ارسال شد. از این میان پس از دو مرحله ارزیابی نهایتا 8 طرح منتخب برای ارائه در روز فستیوال انتخاب شده‌اند. برگزاری دوره آموزشی ارائه به سرمایه‌گذاران، بررسی ابعاد بازار و مالی طرح‌ها و کمک به تهیه فایل پرزنت از جمله اقداماتی است که برای آماده‌سازی مخترعان این طرح‌های منتخب جهت ارائه در روز فستیوال انجام می‌شود.

قنبرپور با اشاره به اینکه فستیوال‌های عرضه نوآوری محلی برای تعامل مستقیم میان صاحبان سرمایه و صنعتگران با صاحبان طرح و نوآوری‌است افزود: با همت فن‌بازار منطقه‌ای استان کرمان و کارگزار تبادل فناوری ارتباطات وسیعی با سرمایه‌گذاران و صنعتگران حوزه سلامت گرفته شده و پیش‌بینی می‌شود تعامل خوبی در این عرصه صورت پذیرد.

خاطر نشان می سازد در بازار دارایی فکری تاکنون قراردادهایی بالغ بر 270 میلیارد ریال منعقد شده است و رویدادهای عرضه نوآوری به رسوخ هرچه بیشتر نوآوری ها و اختراعات به صنایع کمک خواهد کرد.

202

کد خبر: 908035

وب گردی

وب گردی