پول گل های علیپور در جیب منشا!

گادوین منشا، با گذشت بیست و چهار بازی از لیگ برتر تنها 4 گل به ثمر رسانده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، گادوین منشا، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران تا هفته بیست و چهارم لیگ برتر تنها موفق شد برای این تیم 4 گل به ثمر برساند. مهاجمی که قبل از حضورش در جمع سرخ پوشان برای کسب عنوان آقای گلی می جنگید تنها 4 گل در بیست و چهار بازی به ثمر رسانده است که عملکرد قابل قبولی برای یک مهاجم میلیاردی نیست! لازم به ذکر است؛ منشا در آسیا عملکرد نسبتاً خوبی داشته و در برخی بازی ها ناجی پرسپولیس بوده است.

پس از جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس، علی علیپور به مهاجم شش دانگ و گلزن پرسپولیس تبدیل شد، جایی که همه فکر می کردند پس از طارمی، مروارید سیاه است که جانشین او می شود. اما علیپور جوان با مهارت و تلاشش جواب اعتماد برانکو را داد و تا هفته بیست و چهارم 17 گل به ثمر رساند.

علیپور با قراردادی 300 میلیونی اما درخشان تر از منشای 2 میلیاردی! رقم قرارداد گادوین منشا با پرسپولیس 350 هزار دلار است که 150 هزار دلار آن را دریافت کرده و قرار است بقیه را در 2 قسط 100 هزار دلاری دریافت کند. با شرایط فعلی اوضاع دلار در کشور مروارید سیاه پرسپولیسی ها برای مبلغ باقی مانده از قراردادش مبلغی حدود 950 میلیون طلب دارد؛ مبلغی که با نادیده گرفتن 150 هزاردلار اولیه سه برابر قرار داد علیپور آقای گل است. با این وجود دور از ذهن نیست علی علیپور برای ماندن در پرسپولیس طلب مبلغی میلیاردی داشته باشد!

601

کد خبر: 908062

وب گردی

وب گردی