ابلاغ پیام تقدیر رئیس جمهور از کارکنان صنعت آب و برق/ تمجید از پایداری شبکه آب و برق در زمان وقوع برف و کولاک

در پی بارش برف شدید و کولاک رخ داده اوایل بهمن‌ماه امسال رئیس جمهوری از کارکنان وزارت نیرو که در شرایط سخت و آب هوایی برای باقی ماندن وضعیت آب و برق در شرایط معمومی تلاش نموده‌اند، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ در پی بارش برف شدید و کولاک رخ داده اوایل بهمن‌ماه امسال وزیر نیرو گزارشی را در خصوص وضعیت تاسیسات و شبکه‌های برق و آب شهری و روستایی در استان‌های درگیر و تمهیدات صورت گرفته به منظور پایدار نگه داشتن این مراکز در اختیار رئیس جمهوری قرار داده بود که دکتر روحانی نیز پس از بررسی گزارش یاد شده و در پاسخ به آن از کارکنان وزارت نیرو «که در شرایط سخت و آب هوایی برای باقی ماندن وضعیت آب و برق در شرایط معمومی تلاش نموده‌اند»، تقدیر و تشکر کرد.

رضا اردکانیان، وزیر نیرو نیز در همین راستا با صدور پیامی ضمن ابلاغ مراتب تقدیر و تشکر ریاست جمهوری از تلاش کلیه همکاران در شرایط آب و هوایی روز هشتم بهمن‌ماه سال جاری در برخی از استان‌های کشور، به شخصه از تلاش شبانه‌روزی تمامی همکاران جهت پایداری شبکه‌های برق و آبرسانی در شرایط بحرانی روز موصوف قدردانی به عمل آورد.

اردکانیان همچنین در این پیام توفیق روزافزون مدیران و کارکنان پرتلاش و خدوم صنعت آب و برق در ارتقای کمی و کیفی خدمت‌رسانی به مردم شریف کشورمان را از خداوند متعال خواستار شده است.

402

کد خبر: 908186

وب گردی

وب گردی