تشکیل جلسه فوق العاده برای بررسی ابعاد نوسانات ارز ومرگ سیدامامی

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تشکیل جلسه فوق العاده از سوی کمیسیون امنیت ملی خبر داد و گفت: موضوعات مطروحه در مورد نوسانات نرخ ارز و مرگ سید امامی خواهد بود.

محمدجواد جمالی نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو باخبرنگار پارلمانی ایسکانیوز از درخواست برگزاری جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای رسیدگی به نوسانات نرخ ارز و مرگ سید امامی خبر داد و اذعان کرد: به دلیل اهمیت موضوعات مختلف در کشور و بنا به اقتضاعات باید یکسری جلسات این کمیسیون به طور فوق العاده تشکیل و موضوعات در دستور کار قرار گرفته و بررسی شود.

وی اظهار داشت: با توجه به اتفاقات اخیر همچون موضوع خودکشی‌ ها در زندان،جاسوسی و محیط زیست و کنش های مرتبط با این موضوع در افکار عمومی حساسیت ها در این خصوص مورد نظر قرار گرفت از این رو جمعی از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس درخواست برگزاری جلسه فوق العاده داده اند.

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان گفت :کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای بررسی مسائل مورد ذکر روز دوشنبه ساعت 6:30 صبح جلسه‌ای را تشکیل خواهد داد ضمن آنکه این جلسه با حضور مسئولان امنیتی و اطلاعاتی کشور برگزار خواهد شد.

301

کد خبر: 908219

وب گردی

وب گردی